اطلاعات تماس
  • 021334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306178029226229
در دسترس نیست

پنکه‌های پارس خزر: قدرتمند، بادوام، آرامش‌بخش

5 مدل از پرفروش ترین و بهترین پنکه پارس خزر

کد: 140306178029226229

، تهران , (اخبار رسمی): با گرم شدن هوا، نیاز به استفاده از دستگاه‌های خنک کننده‌ای مثل پنکه در خانه یا محل کار است. پنکه در انواع مختلفی ساخته می‌شود و مدل‌های زیادی دارد.شما برای خرید پنکه از یک برند خوب و شناخته شده، می‌توانید برند پارس خزر را انتخاب کنید.

پنکه‌های پارس خزر: قدرتمند، بادوام، آرامش‌بخش
5 مدل از پرفروش ترین و بهترین پنکه پارس خزر

پنکه‌های پارس خزر از کیفیت ساخت بالا، عملکرد قوی و قیمت اقتصادی برخوردار هستند و همین ویژگی‌ها باعث پرفروش شدن آنها شده‌اند.

با گرم شدن هوا، نیاز به استفاده از دستگاه‌های خنک کننده‌ای مثل پنکه در خانه یا محل کار است. پنکه در انواع مختلفی ساخته می‌شود و مدل‌های زیادی دارد. این وسیله می‌تواند هم به عنوان خنک‌کننده کمکی در کنار کولرگازی یا کولر آبی استفاده شود و هم اینکه با قدرت خنک‌کنندگی مناسبی که دارد، قابل استفاده به صورت تکی هم در اتاق می‌باشد. شما برای خرید پنکه از یک برند خوب و شناخته شده، می‌توانید برند پارس خزر را انتخاب کنید. پنکه‌های پارس خزر از کیفیت ساخت بالا، عملکرد قوی و قیمت اقتصادی برخوردار هستند و همین ویژگی‌ها باعث پرفروش شدن آنها شده‌اند.

پنکه پارس خزر، مدل‌های زیادی دارد و شما برای انتخاب یک مدل، باید نکاتی را بدانید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم راهنمای خرید پنکه پارس خزر را ارائه کنیم و چند مدل پنکه پرفروش این برند را معرفی خواهیم کرد. پس همراه ما بمانید.
انواع پنکه پارس خزر
پارس خزر به عنوان یک برند ایرانی مطرح، محبوب و قابل اعتماد شناخته می‌شود که محصولات مختلفی همچون پنکه تولید می‌کند. تهیه پنکه از این برند می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد و محصولی با کیفیت ساخت بالا را با مناسب‌ترین قیمت، خریداری خواهید کرد. انواع پنکه پارس خزر عبارتند از :

  • پنکه ایستاده : این مدل پنکه دارای اندازه‌های مختلفی است و معمولا از موتوری با توان بالاتر هم برای آن استفاده می‌شود تا قدرت خنک‌کنندگی بالاتری داشته باشد.
  • پنکه رو میزی : پنکه رومیزی از نظر قیمتی، هزینه خرید مناسب‌تری دارد و به دلیل آنکه فضای کمی را هم برای قرارگیری اشغال می‌کند، می‌توان از آن در هر جایی استفاده کرد.
  • پنکه دیواری : پنکه دیواری، یک مدل دیگر است که به دیوار نصب می‌شود و دارای پایه هم می‌باشد. این پنکه از قابلیت چرخش نیز برخوردار است.

معرفی بهترین مدل‌های پنکه پارس خزر
این بخش، چند مدل از پنکه‌های پرفروش پارس خزر معرفی می‌شوند تا انتخاب را برای شما آسان‌تر کنیم :

پنکه دیواری پارس خزر مدل ES7020R
برای خرید پنکه می‌توانید مدل ES7020R را انتخاب کنید. این پنکه دارای توان 60 واتی بوده و حجم باد دهی آن 54 متر مکعب در دقیقه است. پنکه مدل ES7020R با قدرت بالایی که دارد؛ می‌تواند خیلی سریع اتاق را خنک کند همچنین به دلیل نصب بر روی دیوار، فضای کمی هم اشغال می‌کند. برای ساخت پره‌های پنکه از پلاستیک شفاف استفاده شده است ضمن اینکه دارای گارد محافظ با طراحی مشبک و میله‌ای هم می‌باشد تا ایمنی پنکه تامین شود.
بعضی از مشخصات پنکه مدل ES7020R عبارتند از :

  • قابلیت تنظیم سرعت 
  • مجهز به کنترل
  • دارای تایمر 1-2-4-8 ساعته
  • امکان تنظیم گردش افقی و تنظیم زاویه عمودی وزش باد

پنکه پایه بلند پارس خزر مدل ES4010
مدل دوم از پنکه پارس خزر که به شما معرفی می‌کنیم، پنکه پایه بلند مدل ES4010 است. این پنکه دارای سرعت گردش پروانه‌ای 1250 دور در دقیقه است و می‌تواند قدرت بالایی در خنک کردن فضا داشته باشد مصرف برق پنکه بسیار کم بوده و حداکثر توان مصرفی آن 60 وات می‌باشد همچنین دارای طراحی ایستاده و با پایه بلند است. برخی از مشخصات پنکه پایه بلند پارس خزر مدل ES4010 عبارتند از :

  • دارای موتور مجهز به فیوز حرارتی
  • قابلیت تنظیم گردش افقی و زاویه عمودی وزش باد
  • دارای گارد محافظ ایمن
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از 105 تا 145 سانتی‌متر
  • امکان تنظیم سرعت 
  • عملکردی با کمترین سر و صدا

پنکه پایه بلند پارس خزر مدل ES4060R
از مدل‌های پنکه ایستاده پارس خزر، پنکه 4060R است که ارتفاع آن از 105 تا 145 سانتی‌متر قابل تنظیم می‌باشد. این پنکه دارای تایمر هم می‌باشد و کاربر می‌تواند چهار زمان را برای آن تنظیم کند. توان مصرفی پنکه معرفی شده، حداکثر 60 وات بوده و حجم باد دهی آن، 56 متر مکعب بر دقیقه است همچنین سرعت گردش پروانه‌های پنکه، 1250 دور در دقیقه می‌باشد. سایر مشخصات پنکه 4060R پارس خزر عبارتند از :

  • مجهز به کلید لمسی تنظیم سرعت در سه حالت کند، متوسط و تند
  • امکان کنترل از راه دور
  • دارای گارد محافظ ایمن طرح میله‌ای
  • مجهز به پایه فلزی مستحکم با پوشش رنگ اپوکسی

پنکه پایه بلند پارس خزر مدل شیبا FSR-SHIBA
پنکه پایه بلند پارس خزر مدل شیبا FSR-SHIBA یکی دیگر از مدل‌های محبوب پارس خزر است. این پنکه دارای حجم باددهی 56 متر مکعب بر دقیقه است و می‌تواند فضا را سریع خنک کند. برای پنکه از گارد محافظ ایمنی استفاده شده است و سیم دو شاخه 3 متری هم دارد. برخی مشخصات پنکه پایه بلند پارس خزر مدل شیبا FSR-SHIBA عبارتند از :
دارای ریموت کنترل با برد 15 متر

  • مجهز به دستگیره حمل آسان برای جابه‌جایی راحت‌تر
  • دارای نمایشگر دیجیتالی دما
  • امکان تنظیم زاویه عمودی وزش باد
  • قابلیت تنظیم سرعت 
  • دارای تایمر 8 ساعته با فواصل زمانی نیم ساعته

پنکه ایستاده پارس خزر مدل آدو FSR-ADO
برای خرید پنکه پارس خزر می‌توانید مدل FSR-ADO را هم انتخاب کنید که ایستاده می‌باشد. این پنکه هم حجم باددهی 56 متر مکعب بر دقیقه دارد و سرعت آن در سه حالت کند، متوسط و تند تنظیم می‌شود. مشخصات اصلی پنکه FSR-ADO پارس خزر به شرح زیر هستند :

  • دارای موتوری قدرتمند و مجهز به فیوز
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای تایمر 7.5 ساعته با فواصل زمانی نیم ساعتی
  • امکان تنظیم ارتفاع از 85 تا 115 سانتی‌متر

راهنمای خرید بهترین پنکه ایستاده پارس خزر
با بهترین مدل‌های پنکه پارس خزر آشنا شدید اما برای خرید پنکه باید چه مواردی در نظر گرفته شوند؟ توجه شما را به نکات زیر جلب می‌کنیم :

قابلیت تنظیم سرعت
برای خرید پنکه بهتر است مدلی انتخاب شود که سرعت آن در حالت‌های کم، متوسط و زیاد قابل تنظیم باشد تا بتوانید با توجه به دمای محیط، پنکه را تنظیم کنید.

تایمر اتومات
بهتر است پنکه از قابلیت تایمر اتومات برخوردار باشد تا بعد از هر چند دقیقه کار کردن، خاموش شده و استراحت کند. این قابلیت به افزایش طول عمر و عملکرد بهتر آن کمک می‌کند.

قابلیت کنترل ریموت
هنگام انتخاب پنکه، به قابلیت کنترل ریموت آن توجه داشته باشید تا بتوانید از راه دور هم دستگاه را خاموش و روشن کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید.

ابعاد و قدرت موتور پنکه
در زمان انتخاب پنکه باید متراز فضا را در نظر داشته باشید و پنکه‌ای بخرید که توان کافی برای خنک کردن آن فضا را داشته باشد.

قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع
نکته بعدی برای خرید، قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع آن است تا عملکرد بهتری در خنک کردن کل فضا داشته باشد. البته ویژگی تنظیم ارتفاع را فقط پنکه‌های ایستاده و سه منظوره دارند.

جنس بدنه
حتما جنس بدنه پنکه را در زمان خرید بررسی کنید. پنکه‌های فلزی اگرچه قیمت بالاتری دارند، اما طول عمر آنها بیشتر از پنکه‌های پلاستیکی است.

قیمت پنکه پارس خزر و خرید از فروشگاه جیمبوشاپ
اگر پنکه پارس خزر را برای خرید انتخاب کرده‌اید، می‌توانید مدل‌های متنوع پنکه از این برند را در فروشگاه جیمبوشاپ مشاهده کنید و قیمت و مشخصات آنها را بررسی نمایید. قیمت پنکه پارس خزر در جیمبوشاپ، بسیار مناسب در نظر گرفته شده است تا شما تجربه خرید با کیفیت و مقرون به صرفه‌ای را از طریق این مرکز داشته باشید. البته قیمت پنکه بستگی به اندازه، توان موتور، قابلیت‌های آن، جنس بدنه و... دارد. پیشنهاد می‌شود وارد سایت فروشگاه شوید و بعد از بررسی و مقایسه مدل‌ها، پنکه‌ای که می‌خواهید را به آسانی از سایت سفارش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل