اطلاعات تماس
  • 093514*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306198032426289
در دسترس نیست

وب اپلیکیشن اینسان رونمایی شد

رونمایی اینسان با شعار درخشش و تمایز

کد: 140306198032426289

، مشهد , (اخبار رسمی): وب اپلیکیشن اینسان در فضای مجازی رونمایی و به بازار کسب و کارهای آنلاین عرضه شد.

رونمایی ابنسان با شعار درخشش و تمایز
رونمایی اینسان با شعار درخشش و تمایز

اینسان در واقع در بخش رسانه یک مولتی مدیا مگ، در بخش فروش یک مولتی شاپ آنلاین و منحصربفرد و در بخش خدمات یک مولتی سرویس است.

به گزارش روابط عمومی اینسان، 18 شهریور ۱۴۰۳، اینسان با شعار درخشش و تمایز رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، این وب اپلیکیشن که در حوزه تولید محتوا، فروش محصولات و ارائه خدمات  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ارائه خدمات، محصولات و محتوای ارزشمند، منحصربفرد و ایرانی را ارائه کند تا این خدمت تازه، تمایز و درخشش را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

سعیده عباسی مدیرعامل اینسان، طراحی و پیاده سازی این وب اپلیکیشن را نتیجه یک سال کار در این مجموعه دانست و گفت: راه اندازی و پیاده سازی برای تولید این وب اپلیکیشن از ۴ آذر ۱۴۰۲ آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

مدیرعامل اینسان همچنین خاطر نشان کرد: کلیه فعالیت های این مجموعه زیر نظر نهاد ها و ارگان های دولتی و در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت خواهد پذیرفت. وب اپلیکیشن اینسان در این راستا تاکنون موفق به اخذ بیش از پانزده عنوان مجوز فعالیت از جمله؛ نشر دیجیتال برخط، تدوینگری فیلم، صدابرداری استودیویی، نماد تجارت الکترونیکی، نشان ثبت ملی و... شده است.

اینسان در نسخه های بعدی می کوشد یک مجله برخط با محتوای منحصربفرد و چندرسانه ای به صورت رایگان در حوزه های فرهنگی، هنری، آموزشی و... را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را ۸ مهر ۱۴۰۳ اعلام و ادامه داد: اینسان در سه بخش اصلی فعالیت دارد، اینسان در واقع در بخش رسانه یک مولتی مدیا مگ، در بخش فروش یک مولتی شاپ آنلاین و منحصربفرد و در بخش خدمات یک مولتی سرویس است، و هدف اصلی آن رفع نیازهای جامعه با ارائه ی خدمات، محصولات و محتوای ویژه و با کیفیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093514*****
[نمایش اطلاعات]