اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306238134523645
در دسترس نیست

کاشت ابرو در بارداری

آیا کاشت ابرو در بارداری به جنین آسیب می‌رساند؟

کد: 140306238134523645

، تهران , (اخبار رسمی): در دوران بارداری، هورمون‌های بدن مادر دچار تغییرات قابل توجهی می‌شوند. به همین دلیل عارضه‌هایی مانند ریزش مو در بدن مادر ممکن است بروز کنند. اما این را بدانید که این تغییرات هورمونی موقتی است و به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که ریزش مو هم حالت موقتی دارد.

آیا کاشت ابرو در بارداری به جنین آسیب می‌رساند؟
کاشت ابرو در بارداری

اگر در دوران بارداری هستید، دست کم تا بعد از زایمان باید فکر کاشت ابرو را از سر بیرون کنید.

داشتن چهره‌ای زیبا، دغدغه‌ای است که تمامی بانوان آن را دارند و خانم‌های باردار نیز از این قاعده مستثنی نیستند. یکی از مهم‌ترین عناصری که روی زیبایی چهره نقش دارد، ابرو بوده که درصورت برخورداری افراد از ابرو‌های متراکم، زیبا و قرینه، زیبایی فرد تا حدود قابل توجهی تضمین می‌شود. اما گاهی اوقات به دلایل مختلف ابرو شروع به ریزش می‌کند. به همین دلیل خانم‌ها به فکر کاشت ابرو میافتند. علی رغم اینکه کاشت ابرو کمترین عوارض را دارد، اما خانم‌های باردار همواره این سوال را مطرح می‌کنند که آیا کاشت ابرو در بارداری به جنین آسیب می‌رساند؟ در ادامه این سوال را به طور کامل زیر ذره بین خواهیم برد. با ما همراه باشید.

آیا کاشت ابرو در دوران بارداری برای جنین خطرناک است؟ باید بدانید که کاشت ابرو در دوران بارداری، به خودی خود خطری برای جنین ندارد. اما باز هم افراد متخصص مادران را از انجام این عمل منع می‌کنند. اصلی‌ترین علت این موضوع این است که عمل‌های مختلف؛ چه جراحی و چه از نوع غیر جراحی سبب تحمیل استرس به مادر باردار می‌شوند. از سوی دیگر دوران بارداری بسیار حساس بوده و مادران به هیچ عنوان نباید تحت هیچ تنشی قرار بگیرند. به دلیل همین استرس احتمالی، نباید مادران باردار به فکر کاشت ابرو بیفتند. اما این تنها دلیل منع شدن کاشت ابرو در دوران بارداری نیست!

همانطور که می‌دانید به دنبال انجام هرگونه عمل جراحی، نیاز است که افراد دارو‌های خاص عمل را مصرف کنند. از سوی دیگر هر دارویی ممکن است تاثیر منفی و عوارض خود را داشته باشد. به همین دلیل، اگر در دوران بارداری هستید، دست کم تا بعد از زایمان باید فکر این کار را از سر بیرون کنید. در غیر این صورت، دارو‌هایی که مصرف می‌کنید، ممکن است از طریق بندناف به جنین برسند. طبیعی است که احتمال بروز عوارض ناشی از دارو‌ها در جنین وجود دارد.

ارتباط بین ریزش مو و دوران بارداری شاید بپرسید که چه عواملی سبب می‌شود تا افراد نیاز به کاشت ابرو پیدا کنند؟ در دوران بارداری، هورمون‌های بدن مادر دچار تغییرات قابل توجهی می‌شوند. به همین دلیل عارضه‌هایی مانند ریزش مو در بدن مادر ممکن است بروز کنند. اما این را بدانید که این تغییرات هورمونی واقعا حالت موقتی داشته و به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که ریزش مو هم حالت موقتی را داراست. پس به دنبال دیدن ریزش مو، عجله نکنید و به فکر سلامت جنین باشید.

کاشت ابرو و دوران بارداری از دوران شیردهی می‌توان به عنوان یکی از حساس‌ترین مقاطع زندگی افراد یاد کرد. در این مقطع زمانی مادر باید مراقب تغذیه خود باشد. چرا که تمامی مواد مغذی که مادر مصرف می‌کند، به مصرف جنین می‌رسند. بنابراین مادر باید خوراکی‌های مفید و مغذی برای جنین را به اندازه کافی مصرف کرده و از سوی دیگر از خوردن خوراکی‌های مضر اجتناب کنند. این را بدانید که مصرف دارو‌های بعد از کاشت ابرو، ممکن است سبب ورود ترکیباتی به شیر مادر شود که برای جنین مضر هستند.

از سوی دیگر، تنش و فشار عصبی که مادر برای عمل تحمل می‌کند، ممکن است سبب ورود ترشحات خاصی به شیر مادر شوند. این ترشحات ممکن است مزه خاصی داشته باشند و سبب شوند که جنین از شیرخوردن اجتناب کند. باز هم یادآوری می‌کنیم که دوران بارداری بسیار حساس است. باید هم از نظر روانی و هم از نظر جسمی مادر به خوبی به تقویت خود بپردازد تا یک زایمان موفق داشته باشید. بهترین کار این است که کاشت ابرو را به ۶ ماه بعد از بارداری موکول کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو

کلینیک فوق تخصصی کاشت مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده، مجهزترین کلینیک پیوند مو در ایران است. این کلینیک دارای بیش از 20 اتاق عمل، پزشکان و تکنسین‌های باتجربه است. تمامی فرآیندهای پیوند مو و ابرو در این کلینیک با جدیدترین روش‌های روز دنیا و متد تلفیقی دکتر نیلفروش زاده انجام می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی