اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306288138016287
در دسترس نیست

بهترین سایت کاریابی

بهترین سایت کاریابی

کد: 140306288138016287

، (اخبار رسمی): بهترین سایت کاریابی آنلاین در کشور

بهترین سایت کاریابی
بهترین سایت کاریابی آنلاین ملی کار

بهترین سایت کاریابی ملی کار

بهترین سایت کاریابی

بهترین سایت کاریابی در کشور به کاریابی گفته می شود که بدون دریافت هزینه و در کمترین زمان ممکن شغل مورد نیاز کارجویان را در شرکت های معتبر پیدا کرده و در صورت نیاز روش بستن قرارداد را به آنها یاد بدهد.

سایت های کاریابی آنلاین امروزه یکی از بهترین روش های جذب نیرو می باشند که خدمات خود را به طور کشوری و در طول شبانه روز ارائه می دهند، تا کارجویان در اسرع وقت موفق شوند شغل دلخواه خود را پیدا کنند.

هدف اصلی سایت های کاریابی ارتباط مستقیم کارجو با کارفرما می باشد و در تلاش هستند کارجویانی که دنبال کار هستند را در زمینه شغلی مورد نظر در شرکت های معتبر مشغول به کار شوند.

لازم به ذکر است که کلیه خدمات کاریابی آنلاین برای کارجویان در سامانه کاریابی ملی کار رایگان بوده و هیچ گونه هزینه ای از کارجویان جهت ثبت نام، ساخت رزومه کاری آنلاین، مشاهده عناوین شغلی و ... از کارجویان دریافت نخواهد شد.

در واقع هدف اصلی سامانه کاریابی ملی کار ایجاد بستر مناسب بین کارجویان و کارفرمایان می باشد تا کارفرمایان نیز بتوانند نیروی کار متخصص مورد نیاز خود را در

اسرع وقت جذب نمایند، سامانه الکترونیکی ملی کاربا هدف ایجاد ارتباط سریع ، امن و راحت تر کارفرمایان و کارجو ایجاد شده است.

تلاش ما این است با شناخت و رصد نیازهای بازار کار ایران و با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، امکانات و متدهای به روز بتوانیم محیطی کارآمد، حرفه‌ای و با

کیفیت جهت بهبود فرآیند اشتغال و جذب نیروهای آماده به کار مهیا و در اختیار بزرگترین جامعه کارفرمایی و کارگری کشور قراردهیم.

ما عاشق کار خودمان در ملی‌کار هستیم زیرا معتقدیم افراد شایسته، لایق کار بهتر در زندگی بهتر هستند و سازمان های پیشرو و بزرگ لایق کارمندان و پرسنل شایسته هستند. رشد ما ناشی از تعهد ما به مشتریان و همکاران و درک عمیق داده‌ها، روندها و چالش‌های بازار کار بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام