اطلاعات تماس
  • 093514*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140306308139726289
در دسترس نیست

با هدف دسترسی به صدها فیلم و سریال ایرانی انجام خواهد شد:

ارتقا و بهینه سازی وب اپلیکیشن اینسان

کد: 140306308139726289

، مشهد , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب اپلیکیشن جدید اینسان  به زودی  به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز خواهد کرد.

ارتقا و بهینه سازی وب اپلیکیشن اینسان
ارتقا و بهینه سازی وب اپلیکیشن اینسان

بخش های خرید و دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی به فهرست وب اپلیکیشن اینسان اضافه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اینسان؛ وب اپلیکیشن این مجموعه فعال در حوزه‌ی فرهنگ و هنر به زودی بروز رسانی خواهد شد و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس www.insun.ir در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی اینسان، بخش‌های خرید و دانلود فیلم و سریال های ایرانی و خارجی به فهرست وب اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

در این برزرسانی، آرشیو فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی با طراحی منحصربفرد در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت، و امکاناتی همچون جستجو بین آثار هنری، نمایش توضیحات آثار، نمایش آثار پرفروش و تازه ترین آثار، امکان خرید و دانلود آثار در کیفیت ها و حجم های مختلف، پوستر آثار و تصاویری از نماهای مختلف آثار به این بخش اضافه خواهد شد.
سعیده عباسی؛ مدیر اینسان با اعلام این خبر گفت: ما با شروع همکاری تازه با مجموعه وزین سلام سینما به روز رسانی مرتب وب‌سایت اینسان را با فیلم و سریال های جدید، در دستور کار قرار خواهیم داد. و میکوشیم تازه ترین آثار این حوزه را در اختیار مخاطبان عزیزمان قرار دهیم.

همچنین در آینده ای نزدیک کاربران میتوانند با افزایش فعالیت خود در پلتفرم اینسان، امتیازهایی بدست آورند و با کسب مقام های تعیین شده، امکان تماشای رایگان آثار دلخواه خود را داشته باشند. این بخش در قالب باشگاه مخاطبان اینسان معرفی خواهد شد که علاوه بر ویژگی عنوان شده، هدایا و جوایز ویژه ای برای مخاطبان درنظر گرفته خواهد شد. 

با توسعه و افزایش استقبال از تولیدات نمایش خانگی، ما هم با فراهم کردن بخش رسانه اینسان، سهم خود را برای فروش قانونی این آثار و دسترسی آسان کاربران به فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی ایفا خواهیم کرد تا بتوانیم لحظات خوشی برای مخاطبان عزیزمان فراهم سازیم.
وی همچنین افزود: اینسان وب اپلیکیشن فعال در حوزه فرهنگ و هنر است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ آلبوم ها و تک آهنگ های موسیقی ایرانی و خارجی در این وب اپلیکیشن هستیم. و امیدواریم با همکاری ارگان ها و نهادهای دولتی پلتفرمی جامع و منحصربفرد برای رفع اکثر نیازهای مخاطبان عزیز فراهیم سازیم. 
اینسان در واقع در بخش تولید محتوا، یک مولتی مدیا مگ می باشد که هدف اصلی آن تهیه، تولید و انتشار محتوای چندرسانه ای بومی و غنی ایرانی در حوزه های مختلف و ارائه آن به مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093514*****
[نمایش اطلاعات]