کد: 140307018140214260
در دسترس نیست

ماهان گشت

خرید بلیط هواپیما ماهان _ ماهان گشت

کد: 140307018140214260

، تهران , (اخبار رسمی): خرید بلیط هواپیما ماهان از ماهان گشت به صورت انلاین و تلفنی با پشتیبانی 24 ساعته، پوشش کامل پرواز های ماهان در مسیر داخلی و خارجی به صورت چارتری و سیستمی.

خرید بلیط هواپیما ماهان _ ماهان گشت
خرید بلیط هواپیما ماهان

ماهان گشت که بستری برای خرید بلیط هواپیما ماهان در مسیر داخلی و خارجی طراحی شده در سال 1400 راه اندازی شده
این بستر برای خرید بلیط اینترنتی ماهان همین طور پشتیبانی 24 ساعته.

ماهان گشت که تمام نیازمندی های یک مسافر پرواز هتل ویزا بیمه ترانسفر فرودگاهی را پوشش میده. 

راهنمای خرید بلیط هواپیما ماهان حتی تکمیل شده 
برای تهیه بلیط هواپیما ماهان حتی پرواز های تکمیل شده می توانید با شماره تماس های 02128422104 و 09011017552 تماس بگیرید در مسیر های داخلی و خارجی بلیط تهیه کنید.

وارد سایت ماهان گشت شوید و ثبت نام کنید. بعد از آن در قسمت پرواز داخلی یا پرواز خارجی مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت 

بلیط هواپیما داخلی ماهان از ماهان گشت
برای خرید بلیط هواپیما داخلی باید از ابتدای همین صفحه یا صفحه پروازهای داخلی، شهر خود را به عنوان مبدا انتخاب کرده و تاریخ سفر و مقصد را نیز وارد کنید. به این ترتیب شما به لیستی از همه پروازهای موجود دسترسی خواهید داشت و با توجه به ایرلاین، کلاس پرواز و... می‌توانید برای رزرو پرواز داخلی اقدام کنید.

بلیط هواپیما خارجی ماهان گشت
اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید، صفحه پروازهای خارجی مربوط به شماست. وارد این صفحه شده، مبدا، مقصد و تاریخ سفر را وارد کنید و با خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفر خود را با هر ایرلاینی که می‌خواهید، برنامه‌ریزی کنید. فیلترهای جستجو به شما کمک می‌کنند تا هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی، ایرلاین، فرودگاه مبدا و مقصد و نوع بلیط و پرواز خود را انتخاب کنید.

بلیط هواپیما چارتر ماهان 
برای خرید بلیط چارترماهان ، شما می‌توانید بعد از وارد کردن اطلاعات سفر، از فیلترهای جستجو نوع بلیط را چارتر انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در لیست نتایج، عبارت چارتر را در اطلاعات مربوط به هر بلیط مشاهده کنید. به این ترتیب شما می‌توانید بلیط پرواز خود را از بین پروازهای چارتر انتخاب کنید. دقت کنید که در صورت خرید بلیط هواپیما چارتر ماهان، حتما قوانین کنسلی و امکان استرداد آنی را مطالعه کنید.

بلیط هواپیما سیستمی ماهان با ماهان گشت
با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر در سایت ماهان گشت و بخش خرید بلیط هواپیما، لیست نتایج شامل تمامی بلیط‌های چارتر و سیستمی برای شما قابل مشاهده است. در صورتی‌ که تمایل دارید تنها بلیط‌های سیستمی برای شما نمایش داده شوند، با کمک فیلترها نتایج را به بلیط سیستمی محدود کنید با به صفحه‌ی بلیط هواپیما سیستمی مراجعه کنید و فرآیند خرید را انجام دهید.

بلیط هواپیما لحظه آخری ماهان گشت
گاهی بلیط‌های چارتر در نزدیکی زمان پرواز با قیمت کم‌تری ارائه می‌شود. این بلیط‌ها که به آن بلیط هواپیما لحظه آخری ماهان می‌گویند، در لیست نتایج با عبارت لحظه آخری، برای شما مشخص شده‌اند. همچنین در قسمت فیلترها هم انتخاب این نوع بلیط امکان‌پذیر است و شما می‌توانید هنگام جستجوی بلیط هواپیما ماهان گشت برای پرواز مورد نظر خود از پیشنهادهای لحظه آخری ایرلاین‌ها در لیست نتایج مطلع شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تهران بلیط

سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران بلیط، یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما در کشور است که با تجمیع بلیط های موجود در مسیرهای پرتردد دست شما را در انتخابی ایده آل و مقرون به صرفه باز می‌گذارد. از طریق این سامانه می‌توانید بلیط چارتر یا بلیط سیستمی هواپیما و همچنین بلیط قطار را در زمان و مسیر مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازها و خطوط ریلی موجود جستجو نموده و آن را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نمایید