اطلاعات تماس
  • 051414***** - 051414*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307028141126049
در دسترس نیست

استعلام گوشی سرقتی، تبلت و لپ تاپ - استعلام اصالت گوشی | استعلام رجیستری گوشی

استعلام گوشی سرقتی و استعلام اصالت گوشی | از کجا بفهمیم گوشی سرقتی نیست ؟

کد: 140307028141126049

، مشهد , (اخبار رسمی): سامانه همیاب24 علاوه بر اقدامات مهم و موثری که برای مقابله با معضل بزرگ سرقت گوشی و سایر کالاهای دیجیتال در کشور انجام داده است، خدمات ارزنده دیگری را نیز به خریداران کالاهای دیجیتال (تلفن همراه، تبلت و ...) ارائه می کند.

 استعلام گوشی سرقتی و استعلام اصالت گوشی | از کجا بفهمیم گوشی سرقتی نیست ؟
استعلام گوشی سرقتی

همیاب24 به عنوان مرجع استعلام گوشی سرقتی در کشور است که میتوانید به صورت رایگان استعلام گوشی خود را بگیرید و از سرقتی یا مفقودی نبودن گوشی، اصالت کالا از سامانه همتا و اطلاعات گارانتی کالا باخبر شوید.

 استعلام گوشی سرقتی و استعلام اصالت گوشی | از کجا بفهمیم گوشی سرقتی نیست ؟

سامانه همیاب24 علاوه بر اقدامات مهم و موثری که برای مقابله با معضل بزرگ سرقت گوشی و سایر کالاهای دیجیتال در کشور انجام داده است، خدمات ارزنده دیگری را نیز به خریداران کالاهای دیجیتال (تلفن همراه، تبلت و ...) ارائه می کند. که کمک مفیدی در شناسایی کالاهای دیجیتال سرقت شده یا ثبت نشده در حین خرید است و از فریب خریداران جلوگیری می کند. در این متن آموزش استعلام گوشی دزدی و کد استعلام گوشی دزدیده شده را آموزش می‌دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال چگونه از سرقت گوشی مطلع شویم؟ را بررسی کنیم.

استعلام گوشی سرقتی، تبلت و لپ تاپ
هنگام خرید موبایل، تبلت یا لپ تاپ می توانید از طریق سامانه همیاب 24 از وضعیت سرقتی نبودن دستگاه مبادله شده مطلع شوید.
برای استعلام گوشی/تبلت مسروقه از فروشنده شماره IMEI و سایر محصولات دیجیتالی شماره سریال آن را بخواهید و از طریق سامانه همیاب 24 جستجو کنید و مطمئن شوید که دستگاه به سرقتی نیست و با خیال راحت خرید کنید.
 

استعلام اصالت گوشی | استعلام رجیستری گوشی
شما می توانید از طریق استعلام اصالت گوشی یا استعلام ثبت نام گوشی در سامانه همیاب 24 اصالت دستگاه مبادله شده را بررسی و از ثبت آن اطمینان حاصل کنید و علاوه بر آن اطلاعات گارانتی دستگاه را نیز مشاهده کنید.

توجه: در پاسخ استعلام اصالت از سامانه همیاب 24، به قانونی بودن دستگاه، تطابق مشخصات دستگاه در پاسخ استعلام (مدل و برند) با مشخصات دستگاه مورد معامله، شرکت واردکننده، نوع واردات، نوع ارز و روشن شدن دستگاه در گذشته توجه نمایید.

با کمک استعلام تلفن همراه  و استعلام اصالت گوشی در هنگام خرید کالای دیجیتالی، می توانید تنها با یک درخواست از سرقت و ثبت نام همزمان تلفن همراه اطمینان حاصل کنید و مرتکب جرم خرید کالای سرقتی یا غیرقانونی نشوید.

اطلاع از رجیستر بودن گوشی موبایل

علاوه بر روش ذکر شده در پاراگراف قبل، می توانید از روش های زیر نیز برای اطلاع از رجیستر بودن تلفن همراه خود استفاده کنید.

  • استعلام از طریق ارسال پیامک ( IMEI را به سر شماره ۷۷۷۷ پیامک کنیم)
  • استعلام از طریق کد دستوری#۷۷۷۷*
  • استعلام از طریق سامانه HAMTA
  • استعلام از طریق اپلیکیشن HAMTA


برای استعلام مالکیت گوشی کافیست کد Imei را در سامانه همیاب وارد کرده و منتظر نتیجه درخواست خود از شبکه همتا باشید تا مشخص شود کالای قاچاق است یا خیر.

توجه داشته باشید از تمام روش‌های گفته شده در متن مقاله استفاده نمایید اما باید بدانید استعلام سرقتی نبودن گوشی فقط از طریق همیاب24 ممکن می‌باشد.

۳ نکته طلایی قبل از خرید گوشی، تبلت و لپ تاپ

ابتدا بررسی کنید که گوشی، تبلت یا لپ‌تاپی که قصد خرید آن را دارید دارای جعبه و سایر وسایل همراه باشد.
سپس برای اطمینان از رجیستر شدن و دزدیده نشدن گوشی و تبلت، شماره 15 رقمی IMEIگوشی (یک کد منحصربفرد که روی جعبه یا پشت تلفن همراه نوشته شده یا با شماره گیری *#06# به دست می آید) را به صورت رایگان از سامانه همیاب ۲۴ استعلام بگیرید.
همچنین می توانید شماره سریال آن را در Hamyab 24 برای لپ تاپ وارد کنید تا از ثبت نشدن آن به عنوان کالای مسروقه یا مفقود در سیستم اطمینان حاصل کنید.
در صورت اطمینان از سرقت نشدن کالا، هنگام خرید گوشی دست دوم، باید مالکیت آن را منتقل کنید، در غیر این صورت با قرار دادن سیم کارت جدید در تلفن همراه، گوشی شما پس از یک ماه غیرفعال می شود.

همیاب 24 به شما کمک می کند همزمان با خرید گوشی، تبلت یا لپ تاپ متوجه شوید که آیا دستگاه رجیستر شده یا دزدیده نشده است.

در نهایت
توجه داشته باشید که قبل از خرید گوشی، برای جلوگیری از خطرات احتمالی، اصالت آن را جویا شوید. در این متن به طور کامل نحوه اطلاع از گوشی را توضیح داده ایم. همیاب24 به عنوان مرجع استعلام گوشی سرقتی در کشور است که میتوانید به صورت رایگان استعلام گوشی خود را بگیرید و از سرقتی یا مفقودی نبودن گوشی، اصالت کالا از سامانه همتا و اطلاعات گارانتی کالا از شرکت گارانتی کننده باخبر شوید و ناخواسته مرتکب جرم گوشی دزدی یا مفقودی نشوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب ۲۴

همیاب 24 سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی گوشی، تبلت و لپ‌تاپ سرقتی/ مفقودی در کشور می‌باشد. این سامانه با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و با همکاری اپراتورهای مخابراتی، اصناف و کلانتری‌ها، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است. سامانه همیاب 24 با ارایه قابلیت "استعلام رجیستری گوشی" و "استعلام سرقتی گوشی تبلت و لپ‌تاپ" گامی موثر در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه خرید و فروش دستگاه‌های دیجیتال برداشته است.

اطلاعات تماس
  • 051414***** - 051414*****
[نمایش اطلاعات]