اطلاعات تماس
  • 021882***** - 099076*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307038142323193
در دسترس نیست

قیمت یک واحد ایمپلنت چقدر است

کد: 140307038142323193

، تهران , (اخبار رسمی): هزینه ها و قیمت ایمپلنت دندان در تهران و شمال تهران

قیمت یک واحد ایمپلنت چقدر است
قیمت یک واحد ایمپلنت چقدر است

در مرکز دندانپزشکی دکتر احمدی زاده، ایمپلنت دندان به عنوان یک روش پایدار و موثر برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته یا آسیب دیده، ارائه می‌شود. قیمت ایمپلنت دندان بستگی به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، تعداد و نوع ایمپلنت‌ها، و همچنین روکش‌های مورد استفاده دارد.

با توجه به اینکه هر مورد ایمپلنت دندان ممکن است نیاز به یک یا چند واحد ایمپلنت داشته باشد، قیمت نهایی بستگی به تعداد ایمپلنت‌های مورد نیاز خواهد داشت. قیمت هر واحد ایمپلنت دندان در مرکز دندانپزشکی دکتر احمدی زاده، در بازه‌ای از 8.500.000 تومان برای ایمپلنت‌های ارزان تا 25.990.000 تومان برای بهترین ایمپلنت‌ها متغیر است.

علاوه بر قیمت ایمپلنت‌ها، هزینه روکش ایمپلنت نیز به هزینه نهایی اضافه می‌شود. روکش‌های مختلفی برای ایمپلنت‌ها وجود دارند که هر کدام دارای قیمت و ویژگی‌های خاصی هستند. این روکش‌ها علاوه بر افزودن زیبایی به ایمپلنت، نقش محافظتی نیز دارند و می‌توانند به طول عمر ایمپلنت کمک کنند.

با توجه به اینکه هر مورد درمان ایمپلنت دندان نیاز به بررسی و مشاوره حرفه‌ای دارد، پیشنهاد می‌شود که پس از مشاوره با پزشک متخصص، هزینه‌های مربوط به درمان و نحوه پرداخت آن را در نظر بگیرید. همچنین، در صورت نیاز، مشاوره در خصوص نحوه پرداخت اقساطی هزینه درمان نیز در این مرکز امکان‌پذیر است.

با توجه به اینکه درمان ایمپلنت دندان یک فرآیند پیچیده و حساس است، انتخاب مرکز و پزشک مناسب بسیار حائز اهمیت است. مرکز دندانپزشکی دکتر احمدی زاده با تجربه و تخصص بالا در زمینه ایمپلنت دندان، آماده ارائه خدمات با کیفیت و به روز به مشتریان خود می‌باشد.

با توجه به تاثیر مستقیم درمان ایمپلنت دندان بر کیفیت زندگی و راحتی فرد، توصیه می‌شود که در انتخاب روش و مرکز درمان، به جذابیت قیمت و هزینه‌های پایین توجه کمتری شود و به جای آن، به کیفیت و تجربه پزشکان و استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته توجه بیشتر شود.

با توجه به اینکه قابلیت‌ها و نحوه ارائه خدمات در هر مرکز دندانپزشکی ممکن است متفاوت باشد، پس از مطالعه و بررسی دقیق، تصمیم به شروع درمان و پذیرش هزینه‌های مربوط به آن را بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دندانپزشکی دکتر الیاهو

من دکتر شهریار اِلیاهو هستم‌، پریودنتیست (متخصص جراحی لثه) و ایمپلنتولوژیست (متخصص کاشت ایمپلنت‌های دندانی)؛‌ سال ۱۳۷۱ در رشته‌ی دندانپزشکی وارد دانشگاه تهران شدم و در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی تخصص جراحی لثه و ایمپلنت را گذراندم.‌ خدمات تخصصی ما کاشت ایمپلنت یک روزه کاشت ایمپلنت به دلیل طول درمان طولانی، همواره برای افرادی که در تعامل با دیگران هستند ، دغدغه بوده و هست. ما این مشکل را در یک روز برای شما مرتفع می کنیم

اطلاعات تماس
  • 021882***** - 099076*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان