اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307048143126104
در دسترس نیست

اجرای ایزوگام با ضمانت نامه 17 ساله

اجرای ایزوگام با ضمانت نامه 17 ساله

کد: 140307048143126104

، تهران , (اخبار رسمی): اجرای ایزوگام با ضمانت نامه 17 ساله برای اولین بار در کشور

اجرای ایزوگام با ضمانت نامه 17 ساله
نصب ایزوگام پاسارگاد

اجرای ایزوگام با ضمانت نامه 17 ساله ایزوگام پاسارگاد 09335781031

اجرای ایزوگام با ضمانت نامه 17 ساله 

نصب ایزوگام در تهران پاسارگاد و کرج پس از انجام مراحل آماده‌سازی سطح انجام می‌شود که در این راستا  تیم متخصص و ماهر شرکت ایزوگام پاسارگاد، با دقت بالا و رعایت کلیه اقدامات ایمنی اقدام به نصب ایزوگام می‌نمایند، این فرآیند به گونه‌ ای انجام می‌شود که ایزوگام به صورت کامل روی سطح نصب شود.

لازم به ذکر است که نصب ایزوگام در تهران و کرج با رعایت تمامی نکات حرفه‌ای و به شکل تخصصی انجام می‌شود، به شکلی که لایه‌ها کاملا روی سطح چسبانده شده و محکم می‌شوند تا بر اثر بارش شدید باران و برف، تابش نور آفتاب و عوامل این چنینی، آسیب ندیده و یا کنده نشوند.

نصابان این مجموعه ضمن شناخت عواملی که به لایه ها در حین نصب آسیب می‌‌رساند، از بروز هرگونه آسیب دیدگی در حین اجرای ایزوگام جلوگیری کرده و همچنین این مجموعه با سابقه درخشان اجرای ایزوگام را مطابق با آخرین استانداردهای نصب ایزوگام انجام می‌دهد.

نمایندگی ایزوگام در کرج پاسارگاد  همانند نمایندگی ایزوگام در تهران در قدم اول باید بتواند ایزوگام مورد نیاز مشتری را از با کیفیت‌ترین برندهای موجود در بازار تهیه و در اختیار مشتریان قرار دهد.

هم چنین در صورت نیاز به محل پروژه مراجعه کرده و مشاوره لازم را جهت انتخاب ایزوگام مورد نظر متناسب با پروژه را به مراجعین معرفی نماید.

با توجه به نکات ذکر شده، شاید در نگاه اول اعتماد به یک نمایندگی معتبر ایزوگام کار آسانی به نظر برسد، اما به دلیل وجود ایزوگام‌های بی‌کیفیت در سطح کشور، لازم است نهایت وسواس و دقت را در انتخاب یک نمایندگی ایزوگام معتبر در تهران و کرج به خرج دهید، تا دوباره نیاز به تکرار هزینه‌ها نشوید.

ترمیم ایزوگام در تهران و کرج 
ترمیم ایزوگام در تهران و کرج از دیگر خدماتی است که مجموعه پاسارگاد جهت جلوگیری از تعویض ایزوگام در اختیار هم وطنان قرار می‌دهد.

اگر چه ایزوگام کیفیت بالایی دارد، اما پس از چند‌ سال، رو به فرسودگی رفته و مثل دیگر انواع عایق رطوبتی، آسیب می‌بیند.

به این ترتیب ممکن است شاهد نم دادن دیوار یا سقف بوده و یا در بازدید اولیه، متوجه شوید که لایه های ایزوگام کنده شده و یا دچار پارگی شده‌اند.

در این شرایط می توان با ترمیم ایزوگام در تهران و کرج، از تعویض آن و نصب مجدد ایزوگام جلوگیری کرد، به علاوه نصب لایه های جدید و لکه‌گیری ایزوگام، اقدامات اصلی هستند که برای ترمیم این عایق انجام می‌شوند.

جهت ترمیم ایزوگام در تهران و کرج بهترین نصاب‌ها به محل مورد نظر شما آمده و پس از بازدید کلی، هزینه اولیه را به صورت تقریبی برآورد کرده و سپس عملیات زیرسازی را انجام و لایه‌ها را به شکل حرفه‌ای، نصب و اجرا خواهند کرد و در نهایت کار به صورت کامل و بی نقص به شما تحویل داده می‌شود.


ترمیم ایزوگام به دلیل استفاده از ایزوگام کمتر به مراتب دارای هزینه خیلی کمتری نسبت به نصب مجدد ایزوگام دارد، از سوی دیگر هر چه قدر مقدار ایزوگام مصرفی کمتر شود، زمان اجرای پروژه نیز به طور چشم گیری کاهش پیدا خواهد کرد.

نصاب ایزوگام در تهران و کرج
مجموعه ایزوگام پاسارگاد در تلاش است تا بهترین نصاب ایزوگام دلیجان در تهران و کرج را برای اجرای پروژه ها به مشتریان معرفی نماید.

وجود یک نصاب خبره و با تجربه کاری بالای موفق در زمینه اجرای انواع ایزوگام و آسفالت باعث می شود تا کیفیت عایق رطوبتی اجرا شده به مراتب بالاتر از شرایطی شود که یک نصاب کم تجربه پروژه را به اتمام می‌رساند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه نصب ایزوگام در تهران و کرج و شهرهای حومه می‌توانید همه روزه با شماره تلفن‌های 09335781031 تماس حاصل فرمایید.

ارائه مشاوره جهت نصب و ترمیم ایزوگام در تهران و کرج در این مجموعه به صورت رایگان انجام می‌شود و هیچ گونه هزینه جهت بازرسی کارشناس از محل پروژه دریافت نمی‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایزوگام پاسارگاد

ایزوگام پاسارگاد شرکت ایزوگام پاسارگاد نمایندگی نصب ایزوگام در تهران و حومه می باشد .اجرای کاری با کیفیت بالا با کادری مجرب با مناسب ترین قیمت در سراسر تهران و حومه،دارای سابقه کاری چندین ساله به همراه ارائه ی ضمانت نامه 10 ساله و بیمه نامه 5 ساله معتبر.اندیشه ما ، آرامش شماست.

اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان