اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307098147416287
در دسترس نیست

استخدام بازاریاب با بیمه تکمیلی

استخدام بازاریاب با بیمه تکمیلی

کد: 140307098147416287

، (اخبار رسمی): استخدام بازاریاب با بیمه تکمیلی

استخدام بازاریاب با بیمه تکمیلی
استخدام بازاریاب با بیمه تکمیلی کاریابی ملی کار

استخدام بازاریاب با بیمه تکمیلی کاریابی ملی کار

استخدام بازاریاب با بیمه تکمیلی 

بازاریابی یکی از شغل‌های رایج و بسیار مؤثر بر میزان فروش و درآمد هر کسب و کار است. این شغل مجموعه‌ای کامل از مسئولیت‌ها و موقعیت‌های مختلف را در برمی‌گیرد و فرد باید مهارت‌های ارتباطی قوی‌ای داشته باشد. در حقیقت هر شرکت و سازمانی برای شناخت مخاطبان هدف خود و سپس جذب آن‌ها، نیازمند یک بازاریاب است. آن‌ها وظیفه دارند نیازهای مخاطبان را شناسایی کنند و استراتژی‌های لازم را بر این اساس ارائه دهند.  

بازاریاب کیست؟
قبل از اینکه به شرح وظایف استخدام بازاریاب بپردازیم، بهتر است در ابتدا با این شغل بیشتر آشنا شوید. در حقیقت بازاریابی (Marketing) فرآیند تبلیغ یک محصول، خدمات، نام تجاری (برند) یا یک ایده است. در این میان نقش بازاریاب اهمیت زیادی بر موفقیت‌آمیز بودن این روند دارد و باید آن را به درستی اجرا کند. بنابراین تقریبا تمامی کسب‌وکارها در هر زمینه‌ای، نیاز به استخدام بازاریاب‌ها دارند تا بتوانند خدمات خود را تبلیغ کنند. این کار نه تنها باعث افزایش نرخ فروش می‌شود، بلکه به برندسازی نیز کمک می‌کند و دایره‌ی مخاطبان هدف را بالا می‌برد.

در حقیقت زنده ماندن یک کسب و کار به حفظ مشتری و افزایش سهم بازار بستگی دارد و بدون آن‌ها نمی‌تواند به مسیر خود ادامه دهد. پس بازاریاب متخصص ماهری است که نقش کلیدی در میزان فروش و جلب رضایت مشتری ایفا می‌کند. همچنین بر رفتار مخاطبان در بازار هدف نظارت دارد و طبق انتظارات آن‌ها پیشنهادها و استراتژی‌های تبلیغاتی خود را ارائه می‌دهد. در نتیجه این شغل با مشتری محور بودن خود به شرکت‌ها کمک زیادی می‌کند تا به اهداف برنامه‌ریزی شده برسند.

ویزیتور کیست؟
همانطور که از واژه‌ی ویزیتور مشخص است، معنی این کلمه به «ملاقات کردن» مربوط می‌شود. برای درک بهتر باید بگوییم ویزیتور کسی است که برای فروش محصولات یا خدمات مورد نظر، به سراغ مشتریان می‌رود. سپس محصولات را به آن‌ها معرفی می‌کند و سعی در ترغیب مشتریان به خرید دارد. ویزیتور باید با تکنیک‌های فروش آشنا باشد و با جلب اعتماد بتواند مخاطبان جدیدی از بازار هدف جذب کند. در گذشته این شغل فقط به صورت دیداری و مراجعه حضوری صورت می‌گرفت؛ در صورتی که امروزه از طریق روش‌های دیگر نیز انجام می‌شود. این روش‌ها ارتباط‌های تلفنی و آنلاین هستند که رایج‌ترین آن‌ها ارسال ایمیل است. البته ویزیتوری از طریق برقراری ارتباط در شبکه‌های اجتماعی هم صورت می‌گیرد ولی کمتر کاربرد دارد.

بررسی تفاوت ویزیتور و بازاریاب
نقش ویزیتور بیشتر بر روی فروش و جذب مشتری تمرکز دارد؛ ولی وظایف بازاریاب و فروش بسیار فراتر از این موارد است. به عنوان مثال بازاریاب می‌تواند برای تبلیغات، استراتژی تنظیم کند و نحوه انجام آن را به ویزیتور آموزش دهد. همچنین می‌تواند ایده‌هایی را در فرآیند قیمت گذاری ارائه دهد و کمپین‌های برندسازی و جذب مخاطبان هدف را مدیریت کند. این در حالی است که از یک ویزیتور انتظار می‌رود مهارت‌های اجتماعی قوی‌ای داشته باشد تا بتواند مشتریان بیشتری جذب کند و تعداد سفارش‌ها را بالا ببرد.

وظایف بازاریابی چیست؟
مخاطبان هدف همواره در جستجوی محصول یا خدماتی هستند که بازاریاب سعی در تبلیغ آن دارد. در این میان تنها کاری که بازاریاب باید انجام دهد این است که افراد را متقاعد کند که محصول یا خدمات ارائه شده را به جای رقیب انتخاب کنند. در نتیجه کارشناسان یا مدیران بازاریابی باید دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های مختلفی را داشته باشند تا بتوانند مسئولیت‌های خود را به درستی اجرا کنند.

مشخص کردن مخاطبان هدف شرکت مورد نظر
شناخت کافی به محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت مربوط
انجام تحقیقات لازم در بازار هدف مانند: بررسی میزان عرضه و تقاضا، بررسی روند رفتار مصرف کننده
انجام تحقیقات بر روی رقبا و جمع‌آوری اطلاعات لازم
تولید محتوای مناسب بازاریابی یا تبلیغاتی مانند: محتواهای متنی، تصویری، ویدیویی، کپی رایتینگ و غیره
برنامه‌ریزی استراتژی‌ها و کمپین‌های فروش و برندسازی
اجرای کمپین‌های تنظیم شده در کانال‌های مختلف
بررسی، تجزیه و تحلیل و گزارش میزان اثربخشی کمپین بازاریابی
روابط عمومی مناسب و مسلط به نحوه برخورد با مشتریان (گرفتن بازخورد از مشتریان و ذینفعان)
ارائه پیشنهادها مفید برای بهینه‌سازی نتایج
اندازه‌گیری عملکرد شرکت در برابر اهداف از طریق KPIهای مختلف
پیگیری محدودیت‌های بودجه و مدیریت آن
همکاری با بخش طراحی برای تولید محتوای کمپین‌ها

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام