اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307158154927425
در دسترس نیست

محسن حمیدی مخترع و مدیر شرکت دانش بنیان مدال نقره مسابقات اختراعات سوییس کسب کرد

کسب مدال نقره مسابقات اختراعات سوییس توسط مخترع ایرانی

کد: 140307158154927425

، (اخبار رسمی): چهارمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات سوییس برگزار شد که جناب آقای دکتر محسن حمیدی مخترع و مدیر شرکت دانش بنیان سروین پرداز مدرن، از کشور ایران با محصول دانش بنیان غبارسنج دودکش ، موفق به کسب رتبه برتر و مدال نقره در چهارمین دوره مسابقات جهانی اختراعات ۲۰۲۴ ژنو شد.

کسب مدال نقره مسابقات اختراعات سوییس توسط مخترع ایرانی
کسب مدال نقره مسابقات اختراعات ژنو سوئیس توسط جناب اقای دکتر محسن حمیدی

جناب آقای دکتر محسن حمیدی مخترع و مدیر شرکت دانش بنیان سروین پرداز مدرن، از کشور ایران ، موفق به کسب رتبه برتر و مدال نقره در چهارمین دوره مسابقات جهانی اختراعات ۲۰۲۴ ژنو شد.

چهارمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری ها ویژه دارندگان عنوان INV از فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) با موفقیت برگزار شد. این رویداد که از تاریخ 26 تا 28 مرداد 1403 (16 تا 18 آگوست 2024) به صورت آنلاین برگزار گردید و بار دیگر فرصتی فراهم آورد تا از ذهن های خلاق و نوآور از سراسر جهان تجلیل به عمل آید.

در این دوره از مسابقات، بیش از 600 اختراع از 40 کشور جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، مراکش، اندونزی، ترکیه، ایران، روسیه، قطر، بحرین، انگلستان، چین، هنگ کنگ، مالزی، تایلند، امارات متحده عربی، لهستان و…، در رشته‌های مختلف از جمله مهندسی، علوم کامپیوتر، کشاورزی و محیط زیست، شیمی و زیست شناسی و پزشکی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

جناب آقای دکتر محسن حمیدی مخترع و مدیر شرکت دانش بنیان سروین پرداز مدرن، از کشور ایران با محصول دانش بنیان غبارسنج دودکش ، موفق به کسب رتبه برتر و مدال نقره در چهارمین دوره مسابقات جهانی اختراعات ۲۰۲۴ ژنو شد.

پیش از این، طرح غبارسنج دودکش در مسابقات اختراعات ترکیه(کمفست2024) موفق به کسب رتبه برتر، مدال طلا و دیپلم افتخار و لوح تقدیر شده بود.

برا اساس اعلام سازمان محیط زیست؛صنایع و نیروگاه ها در کلان شهرهای مختلف از حدود 30 تا 70 درصد مقصر آلودگی هوا هستند؛ بر این اساس در شهریور سال 1397 هیئت وزیران بر اساس قانون هوای پاک برای آلایندگی صنایع حد و حدود جدید تعیین و مقرر شد میزان آلودگی دودکش های صنعتی به سازمان محیط زیست اعلام شود؛ برای اجرای این قانون و برای عملکرد درست دودکش ها آزمایش سنجش غبار با دستگاه غبارسنج دودکش انجام میشود.

دستگاه طراحی و ساخته شده؛ دستگاه سنجش ذرات معلق خروجی دودکش یا منابع ثابت در صنایع میباشد؛ که قابلیت اندازه گیری ذرات معلق خروجی دودکش را در صنایع مختلف دارد از جمله صنایع نفت و گار ،پتروشیمی،صنایع سیمان و معدنی و سایر صنایع. این طرح دارای مزیت های منحصر به فردی می­باشد. 1-تمام صنایع گسترده را پوشش میدهد2- سبک، (وزن کمتر از 7 کیلوگرم دارد در مقایسه با دستگاههای مشابه که وزن بالای 19 کیلوگرم دارند) 3- کاربری بسیار آسانی دارد به نسبت دستگاه مشابه 4-کامپکت و کامل، در مقایسه با نمونه مشابه که به تجهیزات متنوع مثل GPS و رطوبت سنج و پرینتر و سایر ملحقات دیگر را برای نمونه برداری دارند؛ همه این ماژول ها را در یک دستگاه قرار داده شده است. 5- سیستم های پیشرفته ایزوکنتیک نسل سوم، اتوکالیبراسیون و نویز کنسلینگ را در خود دارد که علارغم داشتن تکنولوژی بسیار بالا قیمت بسیار مناسبی را دارد.

 این محصول طراحی شده مشتریانی از امارات،ترکیه ، عراق و رومانی و … دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

CORTEX

اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسابقه و فراخوان