اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307178158521741
در دسترس نیست

با توجه به استقبال سرمایه گذاری در خرید نقره بایستی اطلاعات جامعی از آن کسب نمود

راهنمای خرید شمش نقره

کد: 140307178158521741

، (اخبار رسمی): خرید شمش نقره برای سرمایه گذاری از جمله مواردی است که توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. در این مقاله ما به مواردی اشاره خواهیم کرد که به سرمایه گذاران کمک میکند بهترین سرمایه گذاری را در شمش نقره داشته باشند.

راهنمای خرید شمش نقره
قیمت شمش نقره

خرید شمش نقره به دلیل تاکید سرمایه گذاران روی نقره بایستی با احتیاط صورت پذیرد و یکی از مراجع قیمت شمش نقره زیلور میباشد. خرید و سرمایه گذاری روی نقره به دلیل پتانسیل بالای همواره توصیه میشود.

خرید شمش نقره برای سرمایه گذاری

نوسان قیمت نقره نسبت به قیمت طلا در بسیاری از مواقع نرخ بالاتری دارد به دلیل همین نوسان قیمت بالای نقره کارشناسان امروزه به اختصاص 20 درصد از سبد سرمایه گذاری طلایی در فلزات گرانبها به نقره تاکید دارند.اختصاص دادن بخشی از سبد سرمایه گذاری طلایی به نقره باعث میشود که سرمایه گذاران در انواع مختلفی از مسکوکات فلزات گرانبها سرمایه گذاری کرده باشند و ریسک سرمایه گذاری در یک منبع را متحمل نشوند .

سرمایه گذاری در شمش نقره

طلا و نقره جزو فلزات گرانبها هستند و در طول تاریخ یکی از گزینه های محبوب برای سرمایه گذاری در میان سرمایه گذاران بوده اند. بهترین زمان برای سرمایه گذاری در نقره در اوج دوره رکود اقتصادی است. زیرا با رونق گرفتن اقتصاد و افزایش تولید صنایع، تقاضا برای نقره افزایش خواهد یافت. این افزایش تقاضا منجر به افزایش قیمت نقره در بازار خواهد شد و کسانی که در شرایط رکودی در نقره سرمایه گذاری کرده‌اند، سود قابل توجهی خواهند برد.

بهترین راه سرمایه گذاری در نقره از نظر کارشناسان سرمایه گذاری ، خرید شمش نقره به صورت فیزیکی است. کسانی که علاقه‌مند هستند در نقره سرمایه گذاری کنند. بهتر است که با مراجعه به بازار نقره ، نقره را به صورت شمش و با عیار 999خریداری کنند.

نحوه خرید شمش نقره

خرید شمش نقره از مراکز معتبر و دریافت فاکتور رسمی یکی از نکات بسیار مهمی است که باید در خرید شمش نقره به آن توجه کرد زیرا نشان از اصالت شمش نقره دارد و برای سرمایه گذاری شرایط امن و قابل اطمینانی را به وجود میاورد.

خرید شمش نقره https://zillver.com از مرااجع قیمتی میتواند خرید مطمئنی را رقم بزند.

برای خرید شمش نقره باید توجه داشت که شمش نقره را از مراکز معتبر و دارای مجوز از اتحادیه طلا و سکه خریداری کرد که همراه شمش نقره برای سرمایه گذار فاکتور رسمی صادر میکنند و تمام اطلاعات شمش نقره خریداری شده توسط سرمایه گذار را در فاکتور رسمی قید میکنند، تا سرمایه گذار از اصالت شمش نقره اطمینان حاصل کند و در آینده برای فروش شمش نقره نیز به مشکل برخورد نکند .

ساچمه نقره

ساچمه نقره حکم همان طلای آبشده را در صنعت طلا دارد. همانطور که خرید طلای آبشده معایب بسیار زیادی برای سرمایه گذاری دارد و برای سرمایه گذاری توصیه نمیشود حتی غیر قانونی نیز هست ساچمه نقره نیز برای سرمایه گذاری در نقره اصلا توصیه نمیشود و از نظر کارشناسان سرمایه گذاری ، بهترین روش برای سرمایه گذاری در نقره خرید شمش های نقره در اوزان متفاوت است.

از معایب خرید ساچمه نقره میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ریسک تقلب در ساچمه نقره بسیار بالاست
  • بر خلاف طلای آبشده ساچمه نقره را نمیتوان عیار سنجی کرد
  • ساچمه نقره به دلیل تعداد بالا قابلیت تضمین اصالت را ندارد

انواع شمش نقره

شمش نقره در وزن های مختلفی ساخته و به بازار عرضه میشود که برند های متفاوتی نیز دارد.

جهت سرمایه گذاری، خرید شمش نقره پیشنهاد متخصصین سرمایه گذاری است و بهترین گزینه سرمایه گذاری در نقره تلقی میشود .

در ایران شمش نقره ترکیه ای از محبوبیت بالایی برخوردار است برخوردار است و بهترین نوع شمش نقره در سایت زکوین برند های ترکیه ای هستند و بر خلاف ساچمه در شمش نقره تقلب بسیار محدود است. یکی از معروفترین برند های شمش ترک نیز Nadir Metal Rafineri نام دارد و بهترین خرید شمش نقره از این برند را سرمایه گذاران میتوانند با خرید شمش های نقره این برند از فروشندگان معتبر داشته باشند . یکی از اصلی ترین دغدغه‌های افراد هنگام خرید شمش طلا و نقره، داشتن اعتبار است که با توجه به خرید شمش نقره از فروشندگان معتبر و دارای جواز میتوان بهترین و معتبر ترین خرید شمش نقره و سرمایه گذاری در شمش نقره را داشت . اما برای سرمایه گذاری شمش نقره گزینه بسیار مناسبی است و از طرف کارشناسان سرمایه خرید شمش نقره بسیار توصیه میشود.

در ایران شمش نقره ترکیه ای از محبوبیت بیشتری برخوردار است و بهترین نوع شمش نقره موجود در ایران است . یکی از معروفترین برند های شمش ترک نیز Nadir Metal Rafineri نام دارد و بهترین خرید شمش نقره از این برند را سرمایه گذاران میتوانند با خرید شمش های نقره این برند از فروشندگان معتبر داشته باشند.

خرید معتبر شمش نقره

خرید شمش نقره با فاکتور رسمی یکی از مواردی است که سرمایه گذاران اهمیت فراوانی به آن میدهند زیرا نشان از اعتبار شمش نقرهد است و فروش آن را نیز آسان تر میکند ، خرید شمش نقره با فاکتور رسمی تنها با خرید شمش نقره از مراکز معتبر امکان پذیر است ، مراکز معتبری که دارای مجوز اتحادیه طلا و سکه صراف تهران هستند و به همراه شمش نقره فاکتور رسمی صادر میکنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زکوین

سکه و شمش زکوین دارای جوار از اتحادیه طلا ، سکه و صرتف تهران و ارئه دهنده سکه های بانکی و شمش میباشد. سکه زکوین دارای سامانه تشخیص اصالت سکه میباشد. تمامی سکه و شمش های طلا در زکوین با فاکتور رسمی به فروش میرسد. صرافی زکوین امکان خرید و فروش شمش و سکه را با تمامی ابزارهای مالی مهیا نموده است. قیمت سکه های بانکی زکوین به صورت آنلاین در سایت زکوین به آدرس https://zcoinn.com قابل دسترس میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021860***** - 090025*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید