اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307178158621832
در دسترس نیست

تکنولوژی دستگیره دیجیتال هوشمند

کد: 140307178158621832

، (اخبار رسمی): تکنولوژی دستگیره‌های دیجیتال هوشمند سبب شده است تا از آن‌ها برای هوشمند‌سازی ساختمان استفاده کرد. همچنین فناوری‌هایی که در ساخت و عملکرد آن‌ها استفاده شده است، دستگیره‌های هوشمند را به دستگاهی فراتر از گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌کند.

تکنولوژی دستگیره دیجیتال هوشمند
تکنولوژی های دستگیره هوشمد دیجیتال

تکنولوژی دستگیره‌های دیجیتال هوشمند سبب شده است تا از آن‌ها برای هوشمند‌سازی ساختمان استفاده کرد. همچنین فناوری‌هایی که در ساخت و عملکرد آن‌ها استفاده شده است، دستگیره‌های هوشمند را به دستگاهی فراتر از گوشی‌های هوشمند تبدیل می‌کند. زیرا با نصب چنین دستگاهی بر روی درب، آنجا را به محل کار و یا خانه هوشمند تبدیل می‌کند که می‌توان امنیت و راحتی را دو چندان نمود. این امنیت و راحتی از جایی آغاز می‌شود که همیشه و همه جا در هر نقطه ای که حضور داشته باشید، می‌توانید به راحتی خانه و یا لوازم آن را کنترل و مدیریت کنید.

بررسی فناوری و تکنولوژی‌های دستگیره هوشمند

کنترل و مدیریت دستگیره درب با تلفن همراه

یکی از قابلیت‌های بسیار جذابی که برای دستگیره‌های دیجیتال وجود دارد، امکان اتصال دستگیره به تلفن همراه و کنترل از راه دور می‌باشد. یکی از اصلی‌ترین مزایایی که این نوع دستگیره‌ها دارند، این است که می‌توانید با نصب اپلیکیشن اختصاصی که دارند، آن را به گوشی هوشمند خود متصل کنید. 

با اتصال دستگیره به تلفن همراه می‌توان دسترسی راحت‌تر و دائمی‌تری به آن داشت که در ادامه به مهم‌ترین موارد آن اشاره شده است:

چه کسانی برای ورودی دسترسی داشتند؟

در صورتی که دستگیره هوشمند به تلفن همراه متصل باشد، می‌توان به راحتی از تردد افراد به محل آگاه گردید. چرا که گزارش ترددها با نام کاربری بر روی تلفن همراه نمایش داده می‌شود که به صورت دقیق می‌توان تاریخ و ساعت تردد افراد را بررسی و مدیریت کرد. 

چه کسی پشت درب برای مدت طولانی ایستاده است؟

برخی از دستگیره‌هایی که امکانات کامل‌تری دارند، مجهز به سنسور مادون قرمز هستند. با وجود این سنسور، افراد در فاصله مشخصی از دستگیره شناسایی می‌شوند. علاوه بر آن، در صورتی که به در مدت طولانی جلوی درب بایستند، آژیر هشدار آن به صدا در می‌آید تا همسایگان و افرادی که در محل حضور دارند مطلع شوند. همچنین، بر روی تلفن همراه پیام می‌آید و ادمین را از حضور آن اشخاص آگاه می‌سازد.

چه کسی زنگ درب را میزند؟

برخی از نمونه‌های قفل هوشمند دارای چشمی دیجیتال هستند که می‌توان از طریق آن از اشخاصی که پشت درب ایستاده‌اند، مطلع شوید. این کار برای زمانی که در خانه تنها هستید و به جهت حفظ حریم شخصی و امنیت بیشتر محیط می‌توانید، از چشمی، اشخاص را شناسایی کنید.

از آنجایی که بر روی برخی از دستگیره‌های لوکس و مدرن دوربین نصب شده است، شما می‌توانید از طریق گوشی هوشمند خود که نرم افزار مورد نیاز را نصب کرده‌اید، دوربین دستگیره را فعال و از آن استفاده نمایید. این نوع دستگیره‌ها دارای دوربین داخلی و خارجی هستند. با فعال کردن هر‌کدام از دوربین‌ها می‌توانید محیط مقابل آن را مشاهده کنید.

امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری

برخی از قفل‌های دیجیتال که دارای دوربین هستند، این امکان را فراهم ساختند که بتوان با اشخاصی که پشت درب ایستاده‌اند، از طریق اپلیکیشن تلفن همراه ارتباط برقرار کنند. در صورتی که تماس صوتی باشد، برقراری ارتباط دو‌طرفه امکان‌پذیر است و هر دو طرف می‌توانند به صورت صوتی با یکدیگر گفت‌و‌گو کنند.

قابلیت دیگری که در مکالمه‌های تلفنی با دستگیره هوشمند دیجیتال وجود دارد، استفاده از سیستم هوش مصنوعی دستگیره به جهت تغییر صدای افراد است. با وجود این سیستم می‌توان ارتباط صوتی را با تغییر به صدای خانم، آقا و یا همان صدای اصلی و اورجینال برقرار کرد.

باز کردن درب خانه یا محل کار با تلفن همراه

یکی دیگر از فناوری‌های نوینی که در دستگیره‌های درب دیجیتال دارند، امکان باز شدن از طریق تلفن همراه در صورت اتصال آنها به یکدیگر می‌باشد. 

ارسال رمز عبور موقت و یکبار مصرف

ویژگی دیگر قفل‌های هوشمند که کار را بسیار راحت کرده است، ارسال رمز عبور موقت و یکبار مصرف است. برای این کار می‌توان از تلفن همراه برای ارسال کد اختصاصی یکبار مصرف استفاده کنید و آن را در اختیار فرد مورد نظر قرار دهید که حتی در صورت نبود شما بتواند به راحتی وارد محیط شود. 

تهیه دستگیره دیجیتال فول امکانات از فروشگاه علمایی

اگر به دنبال دستگیره‎‌های لوکس و مدرن با تمام قابلیت‌‎ها و تکنولوژی‌‎های ذکر شده هستید، می‎توانید از محصولات دستگیره‌های هوشمند فیلیپس (philips)، اچ‌تی‌ان پرایم و نیز قفل‌های دیجیتال یوکا استفاده کنید. برای تهیه این محصولات می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه علمایی که به عنوان نماینده رسمی این برندها می باشد و از سوی دیگر به عنوان بزرگترین مرکز پخش ابزارآلات و یراق آلات و تجهیزات ساختمانی در شرق کشور می باشد، خریداری کنید.

منبع: https://www.zoomg.ir/pr/400785-olamaee-advertisment/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید