اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307198160116401
در دسترس نیست

اعلام نتایج کنکور دکتری

کد: 140307198160116401

، (اخبار رسمی): همانطور که همه شما می دانید، کنکور دکترا یکی از آزمون های بسیار دشوار با رقابت زیاد بین داوطلبانش می باشد. از این افراد با استرس زیادی دست و پنجه نرم می کنند و باید پس از قبولی در آزمون کتبی نیز موفقیت در مصاحبه کسب کنند.

اعلام نتایج کنکور دکتری
اعلام نتایج کنکور دکتری

همزمان با آغاز زمان ثبت نام کنکور دکتری، داوطلبان بسیاری در صورت داشتن شرایط لازم و با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون دکتری اقدام به نام نویسی و شرکت در این آزمون می کنند. با توجه به رقابت دشوار و تنگاتنگی که بین متقاضیان وجود دارد، ترس و دلهره بعد از آزمون و انتظار اعلام نتایج ممکن است که افراد زیادی را اذیت کند و مدام باعث درگیری ذهنشان شود. باید متذکر شویم که نتایج کنکور دکترای تخصصی طی چندین مرحله به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

کارنامه اولیه یا همان نتیجه اولیه که برای دانشگاه های سراسری و آزاد هر دو از سایت سنجش و آموزش کشور در قالب یک کارنامه منتشر می شود و متقاضیان را از رتبه کسب شده و مجاز یا عدم مجاز بودن به انتخاب رشته آگاه می کند. پس از اعلام نتایج اولیه و انجام انتخاب رشته توسط داوطلبان، نوبت به انتشار نتایج انتخاب رشته آزمون دکترا می رسد. در مرجله آخر افراد می بایست در صورتی که پس از ثبت کد رشته های انتخابی خود از سمت دانشگاه های انتخاب شده به مصاحبه دعوت شدند و در این مرحله نیز شرکت کردند، لازم است که منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری باشند.

کارنامه اولیه آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد از سایت سنجش منتشر می شود و داوطلبان می توانند با مشاهده کارنامه اولیه از مجاز یا عدم مجاز بودن به انتخاب رشته اطلاع یابند. نتایج اولیه کنکور دکترا حاوی رتبه و تراز داوطلب و وضعیت وی در کد ترکیب های رشته امتحانی می باشد. در ادامه این مطلب زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا و نحوه مشاهده آن را در سایت سنجش برای شما عزیزان درج کرده ایم،

منبع: اعلام نتایج کنکور دکتری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش