اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307228161821832
در دسترس نیست

مقایسه میزان امنیت قفل های سنتی و دستگیره های هوشمند

کد: 140307228161821832

، (اخبار رسمی): به عنوان یکی از بهترین پیشنهاداتی که امروزه می‌توان برای محافظت و جلوگیری از سرقت  منازل معرفی نمود، نصب دستگیره دیجیتال هوشمند برای درب ساختمان می‌باشد.

مقایسه میزان امنیت قفل های سنتی و دستگیره های هوشمند
امنیت دستگیره دیجیتال

با توجه به آمار بسیار وحشتناکی از میزان سرقت منازل و یا ساختمان‌های اداری و تجاری ثبت می‌شود، امروزه بحث حفظ امنیت ساختمان به یک موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت تبدیل شده است.به عنوان یکی از بهترین پیشنهاداتی که امروزه می‌توان برای محافظت و جلوگیری از سرقت منازل معرفی نمود، نصب دستگیره دیجیتال هوشمند برای درب ساختمان می‌باشد.

نصب دستگیره دیجیتال هوشمند

همانطور که ذکر شد، یکی از بهترین و جدیدترین روش‌هایی که امروزه جهت بهبود امنیت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، نصب دستگیره‌های دیجیتال هوشمند می‌باشد. .

مقایسه میزان امنیت قفل‌های سنتی و دستگیره درب هوشمند

از آنجایی که با استفاده از دستگیره‌های هوشمند می‌توان دسترسی اختصاصی برای افراد ایجاد کرد، در نتیجه برخلاف قفل‌های سنتی کلیدی برای کپی کردن ندارند. علاوه بر آن، سیلندری که برای آن‌ها استفاده شده است ضدضربه و گاهی ضدبرش می‌باشد که از شکستن قفل جلوگیری می‌کند.

اهمیت نصب دستگیره دیجیتال هوشمند در سرقت خانه

  • جلوگیری از سرقت و ورود غیر مجاز 

یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای نصب دستگیره هوشمند وجود دارد، جلوگیری از سرقت و ورود غیرمجاز می‌باشد. از آنجایی که روش‌های دسترسی دستگیره نسبت به دستگیره‌های معمولی متفاوت است، در نتیجه امنیت قفل‌های دیجیتال و دستگیره‌های هوشمند بالاتر است.

  • روش‌های دسترسی امن دستگیره دیجیتال

استفاده از تگ و کارت: به عنوان مثال این دستگیره بجای استفاده از کلیدهای مکانیکی ساده که به راحتی می‌توان حتی بدون کلید درب را باز کرد، از روش‌های دیگری چون تگ و کارت‌هایی که دارای کد منحصر به فردی هستند و قابلیت کپی‌برداری ندارند، استفاده می‌شود.

روش‌های بیومتریک: علاوه بر تگ و کارت، می‌توان از روش‌های بیومتریک مانند اسکن اثر انگشت، کف دست و یا تشخیص چهره استفاده کرد که تنها از طریق احراز هویت افراد اجازه ورود به محیط را می‌دهد.

ثبت کد و رمز: استفاده از کد و رمز اختصاصی، یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌تواند برای دسترسی و ورود استفاده کرد. چنانچه کدی که وارد می‌شود صحت نداشته باشد، قفل درب باز نخواهد شد. علاوه بر آن، از آنجایی که این نوع قفل‌های دیجیتال دارای سیستم رمز خیالی هستند. در نتیجه، از وارد کردن اعداد و ارقام تصادفی و کشف رمز جلوگیری می‌کند.

  • سیستم‌های هشداردهنده

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که دستگیره‌های درب هوشمند دارند، سیستم‌های هشداردهنده می‌باشند. این سیستم‌ها در صورتی که برای ورود نسبت به دستگیره احساس خطر کنند آژیر هشدارشان فعال می‌شود تا دیگران نسبت به آن مطلع شوند. این سیستم‌ها شامل سیستم ضدشوک، سیستم ضدهک و سیستم مادون قرمز می‌باشد که در هنگام خطر و یا تشخیص ورود غیر مجاز فعال می‌گردند.

  • قفل و سیلندر ضدسرقت

این دستگیره‌ها به خودی خود دارای قفل و سیلندرهای فولادی ضدضربه و ضددریل می‌باشند که به راحتی امکان باز کردن آن‌ها وجود ندارد. هر یک از دستگیره‌های درب دیجیتال داخل جعبه محصول خود قفل و سیلندر دارند که نیازی به تهیه آنها به صورت مجزا نمی‌باشد. با نصب این قفل و سیلندرهای بسیار مقاوم نیز می‌توانید نسبت به شکستن قفل اطمینان داشته باشید.

  • مدیریت و کنترل تردد افراد

از جمله امکانات فوق‌العاده ای که می‌توان در دستگیره‌های دیجیتال به آن توجه کرد، گزارش تردد افراد به محل می‌باشد. با نصب دستگیره‌های دیجیتال و اتصال آن به تلفن همراه به راحتی می‌توانند تردد افرادی که به محل مراجعه می‌کنند را کنترل و مدیریت نمایید و گزارش لازم را دریافت کنید.

  • مزایای نصب دستگیره هوشمند دیجیتال

علاوه بر تنوع روش‌های اختصاصی که این دستگیره‌های دیجیتال دارند، مزایای دیگری را نیز شامل می‌شوند که در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آنها اشاره شده است:

  • حفظ امنیت بیشتر با استفاده از شیوه‌های نوین دسترسی و اختصاصی کردن آن
  • امکان اتصال به تلفن همراه از طریق WI-FI و کنترل دستگاه از راه دور
  • امکان مکالمه صوتی و تصویری با فردی که پشت درب ایستاده است

افزایش امنیت خانه با نصب دستگیره دیجیتال هوشمند فروشگاه علمایی

برای تهیه این محصول می‌توانید از دستگیره‌های هوشمند وب‌سایت فروشگاه علمایی که یکی از نمایندگان معتبر برندهای مطرح ایرانی و خارجی مانند اچ‌تی‌ان، فیلیپس و نیز بزرگ‌ترین مرکز پخش و فروش یراق‌آلات و ابزارآلات و تجهیزات ساختمانی است، تهیه نمایید.

منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1968892/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%82%D9%81%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%87-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051372*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید