اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307228162023760
در دسترس نیست

بهترین و معروف ترین فروشگاه های لباس اصفهان

کد: 140307228162023760

، (اخبار رسمی): فهرست بهترین و معروف ترین فروشگاه های لباس در شهر اصفهان. فهرست مراکز خرید و پاساژ هایی که در اصفهان برای خرید لباس و پوشاک مناسب هستند.

بهترین و معروف ترین فروشگاه های لباس اصفهان
بهترین و معروف ترین فروشگاه های لباس اصفهان

در سومین شهر پرجمعیت ایران یعنی اصفهان فروشگاه ها، مغازه ها و مراکز خرید زیادی وجود دارند که در صنعت لباس و پوشاک مشغول به فعالیت هستند. در جای جای این شهر تاریخی میتواند فروشگاه های زیادی را پیدا کرده و اجناس مورد نیاز خود را از آنها خریداری کنید. شهری با جمعیت 2 میلیون نفر و روستاهای و شهرهای کوچک و بزرگ در اطراف خود مرکز تجاری بزرگی خواهد بود و یکی از صنایع اصلی آن تولید و فروش لباس و پوشاک است به همین جهت تعداد مغازه های فعال در این رشته در اصفهان زیاد میباشد. در ادامه سعی میکنیم بهترین فروشگاه های لباس اصفهان را به شما معرفی کنیم.

معروفترین و بهترین فروشگاه های لباس زنانه در اصفهان

برای معرفی بهترین زنانه فروشی های اصفهان لازم است آنها را به دو دسته تقسیم کنید یکی نمایندگی برندهای معروف و دیگری فروشگاه های مستقل.

 مراکز خریدی مانند سیتی سنتر، فدک مال نقطه مرکزی شعبات و نمایندگی های مانند فلای فشن، عصر جدید، سالین، بادی اسپینر، جین وست، السی وایکیک و کتون هستند. در این مراکز فروشگاه های خوب، قوی و مستقل مانند مانتو پارسیا، مانتو تواهن، بوسینی وجود دارند.

در محدوده خیابان خاقانی و نظر هم فروشگاه ها و مزون های بسیار خوب و ویژه ای در زمینه عرضه و فروش لباس های اسپرت و مجلسی زنانه مشغول به فعالیت هستند که می توان به مزون نواب، فروشگاه داراب و مانتو فروشی های خیابان نظر اشاره کرد. در مرکز خرید فیروزه هم فروشگاه های زیادی وجود دارند که یکی از معروف ترین آنها مزون زنانه مهتاب دهش است. 

بهترین و معتبر ترین فروشگاه های لباس مردانه های اصفهان

ال سی من در سیتی سنتر، هاکوپیان بوستان سعدی، فروشگاه کانی راش در توحید، فروشگاه بزرگ، چرم درسا، چرم مشهد از بهترین فروشگاههای لباس مردانه در اصفهان هستند. اگر در محدوده شمال شهر ساکن هستند میتوانند به فروشگاه سیلان استایل واقع در خیابان عسگریه و یا فروشگاه ونیز واقع در هشت بهشت مراجعه کنید. در خیابان مطهری ملک شهر هم فروشگاه های زیادی وجود دارند که علاوه بر تنوع زیاد و کیفیت های بسیار خوب قیمت های منطقی و دلچسبی را بر روی محصولات خود گذاشته اند. 

ارزانترین فروشگاه های لباس زنانه اصفهان

به دلیل تنوع زیاد و وجود فروشگاه های متفرقه و زیادی که در سراسر شهر اصفهان وجود دارند نمی توان ارزانترین های را نام برد به همین دلیل سعی میکنیم ارزانترین مراکز خرید و خیابانهایی را نام ببریم که در آنها تجمع فروشگاه های اقتصادی و قیمت مناسب زیاد هستند. بیشتر آنها در قسمت شمال شهر واقع شده اند البته اینگونه هم نیست که در جنوب اصفهان تمام فروشگاه های گران قیمت و لوکس به حساب می آیند. خیابان مطهری ملک شهر یک گزینه بسیار عالی برای خرید لباس های ارزان قیمت زنانه است. در این خیابان فروشگاه های زیادی هستند که اجناس بسیار خوب و با کیفیت اما با قیمت های رقابتی و عالی را به شما عرضه میکنند. برخی از فروشگاه های چهارباغ هم در دسته ارزان ها طبقه بندی شده و انتخاب خوبی برای کسانی که نمیخواهند زیاد برای لباس هزینه کنند هستند. 

ارزان ترین فروشگاه های لباس مردان اصفهان

همیشه انتخاب ترین ها در هر زمینه کاری بسیار مشکل و سخت بوده است و فروشگاه های و مغازه های ارزان لباس مردانه هم از این قاعده مستثنی نیستند دلیل آن غیر ممکن بودن مقایسه همه آنها و انتخاب ارزانترین هاست. در برخی از خیابان های فرعی و کوچه های اصفهان تعداد زیادی فروشگاه کوچک وجود دارد که اجناس بسیار ارزان و اقتصادی را بفروش میرسند. اگر نیاز به خرید کفش ارزان دارید میدان شهدا جای مناسبی برای شما است. اگر قصد خرید لباس اسپرت مردانه ارزان دارید در خیابان زینبیه و طوقچی میتواند فروشگاه های خوب و اقتصادی را پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف