اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307238163416287
در دسترس نیست

کاریابی تبریز

کاریابی تبریز

کد: 140307238163416287

، (اخبار رسمی): کاریابی رایگان در تبریز با ثبت نام رایگان

کاریابی تبریز
ملی کار کاریابی تبریز

ملی کار بهترین کاریابی رایگان در تبریز با ثبت نام رایگان

کاریابی در تبریز

وجود کارخانه های متعدد در شهر تبربز، این شهر را به یک شهر صنعتی تبدیل کرده است. همچنین علاوه بر کارخانه ها، سازمان ها و شرکت های معتبر وجود دارد که بازار کار خوبی دارند و نیروی کار بیشتری را در زمینه های متفاوت جذب می کنند، از این رو افراد خواستار استخدام در این شرکت ها و کارخانجات هستند.

در حال حاضر شهر تبریز با یک موج جمعیتی در گروه سنی 25 الی 34 سال رو به رو است که با توجه به اینکه این گروه سنی در سن استخدام قرار دارند، رقابت در بازار کار تبریز بسیار افزایش یافته است، به علاوه وجود شرکت و کارخانجات بزرگ و معتبر رقابت برای تصاحب فرصت های شغلی را در تبریز و استان آذربایجان شرقی تشدید کرده است.

در ادامه با ما همراه باشید تا برخی از بهترین شرکت ها وکارخانجات را معرفی کنیم:

بهترین شرکت ها در تبریز

انتخاب بهترین شرکت ها از میان تعداد بالای شرکت های موجود در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی کار بسیار سختی است اما در کل می توان چندین شغل را به عنوان بهترین شغل در شرکت ها و کارخانجات تبریز نام برد.

تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز

شاید بتوان گفت یکی از مشهور و معتبرترین شرکت های تبریز، شرکت تراکتورسازی ایران است که محصولاتی مانند کامیونت، تراکتور و قطعات مختلف ریخته گری و موتور تولید می کند.

این شرکت به دلیل گستردگی فعالیت و محصولاتش، زمینه ساز ایجاد موقعیت های شغلی فراوانی شده و باعث افزایش فرصت های شغلی و کاریابی در تبریز شده است در نتیجه یکی از کارخانه جات مشهور برای پیدا کردن کار با حقوق بالا و مزابا بسیار به شمار می آید.

این شرکت بزرگ در کشورهای تاجیکستان، اوگاندا و ونزوئلا مایندگی و دفاتر فروش نیز دارد.

همچنین یکی از کارخانجات بزرگ و معتبر دیگر، گروه ماشین سازی تبریز است که در منطقه قراملک تبریز واقع شده است. این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های ایران به شمار می رود.

این کارخانه انواع ماشین آلات صنعتی مثل ماشین ابزار، ماشین های تراش، ماشین فرز و مته، قطعات ریخته گری و دستگاه های سی ان سی را تولید می کند.

ایرانخودرو تبریز

یکی از مهترین صنایع موجود کاریابی در تبریز، صنعت خودروسازی است. ایرانخودو، در واقع نمایده شرکت ایرانخودرو در شهر تبریز است. این شرکت دارای یک کارخانه بزرگ در شهر تبریز است که قطب صنعت خودرویی در شمال غرب کشور به شمار می آید.

همچنین از مهم ترین شرکت ها که در بخش صنایع در کاریابی در تبریز هستند می توان به موارد زیر شاره کرد:

شرکت فولاد مهر سهند
شرکت گسترش فولاد تبریز
شرکت فولاد نصر آذربایجان
شرکت فولاد ناب تبریز
سهم صنایع غذایی، صنایع دستی و هنری در کاریابی در تبریز

یکی از قطب های مهم صنایع غذایی و آشامیدنی ایران و منطقه خاورمیانه در شهر تبریز قرار دارد، در واقع بیش از 50 درصد شکلات و شیرینی تولید داخلی که شامل 600 نوع محصول مختلف است در شهر تبریز تولید و بسته بندی می شود.

گروه صنعتی نجاتی (آناتا) و شیرین عسل، آیدین از جمله صنایع غذایی معتبر و مشهور هستند که امروزه در سطح کشوری و بین المللی شروع به فعالت نموده اند.

وجود کارخانجات متعدد صنایع غذایی باعث افزایش ایجاد موقعیت های شغلی شده و به افزایش نرخ اشتغال و فرصت های شغلی کمک بسزایی داشته است.

استان آذربایجان شرقی و تبریز، یکی از مراکز عمده صنایع دستی و هنری بوده که به ویژه در زمینه تولید سفال، سرامیک، جواهرسازی و نقره کاری فعال است.

همچنین اغلب در سایت های کاریابی در تبریز، نیازمندهای شغلی مربوط به استخدام در کارخانه های تبریز، پتروشیمی تبریز می شود. در زیر می توانید به لیست کارخانجات تبریز که حائز اهمیت هستند، مشاهده نمایید:

آهنگری تراکتورسازی
ریخته گری تراکتورسازی
کبریت تکلی
کارخانه آرد ستاره
آردسازی تبریز
کمپرسوسازی تبریز
کارخانجات فولاد
کارخانه آیدین
کارخانه ایدم
داروسازی زهراوی
سیمان سفید تبریز
کارخانه چرم سازی خسروی
الوان پلاست
لیفتراک سازی سهند
دلایل استفاده از کاریابی برای استخدام در تبریز

امروزه فرآیند کاریابی سنتی بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و کارجویان باید انرژی، هزینه و زمان بسیار طولانی را صرف مراجعه حضوری و بررسی روزنامه های مختلف می کردند.

با روند دیجیتالی شدن بسیاری از کسب و کارها، فرآیند جست و جوی کار و استخدام به سمت اینترنتی شدن پیش رفته است. در حال حاضر، سایت های کارابی متعددی در ایران در حال فعالیت هستند.

در تمامی سایت های کاریابی روزانه صدها آگهی مربوط به شهر و استان های مختلف ایران منتشر می شود که شما می توانید با اعمال فیلترگذاری مناسب کاریابی در  تبریز فرصت و موقعیت های شغلی را مشاهده نموده و شغل مورد نظر خود را به راحتی جست و جو کنید و رزومه کاری خود را برای آن ها ارسال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام