اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307258167123431
در دسترس نیست

ایزوگام آشپزخانه سرویس

ایزوگام آشپزخانه با ارسال رایگان

کد: 140307258167123431

، تهران , (اخبار رسمی): ایزوگام آشپزخانه سرویس

ایزوگام آشپزخانه با ارسال رایگان
ایزوگام آشپزخانه سرویس

ایزوگام آشپزخانه سرویس

ایزوگام آشپزخانه سرویس

ارتفاع ایزوگام در آشپرخانه 10 الی 20 سانتی‌متر است و باید توسط نصاب ماهر نصب شود، همچنین برای آشپزخانه یک لایه قیرگونی جواب می‌دهد ولی بهتر است دولایه اجرا گردد.

قیرگونی آشپزخانه نیز مانند سرویس‌های دیگر بوده به‌ طوری که بدنه دیوار ۱۰ الی ۲۰ سانتیمتر بالا رفته و لوله فاضلاب از کف برش خورده شود، اما لوله‌های لباسشویی و ظرفشویی اگر در کف قرار دارند بریده نشود و بعد از سرامیک کف بریده شوند.

قیرگونی تراس

قیرگونی تراس حدود ۲۰ الی ۴۰ سانتیمتر بالای دیوار اجرا می‌شود، قیر مصرفی در تراس باید بیشتر قیر سفت باشد، چرا که اکثر تراس‌ها در تابش مستقیم خورشید قرار دارند قیر سفت از جدا شدن گونی ازدیوار جلوگیری می‌نماید.

ایزوگام سرویس

عایق‌بندی سرویس با ایزوگام توصیه نمی‌شود چراکه لوله‌های فاضلاب خوب آب بندی نمی‌شوند و گوشه‌های دیوار ضخیم شده باعث زیاد دوغاب خوردن کاشی‌کاری می‌شود و در بلند مدت نم ایزوگام را دو پوس کرده و باعث دوباره کاری و هزینه‌های زیاد می‌شود.

اگر برای عایق‌کاری سرویس‌ها، به ناچار از ایزوگام استفاده می‌نمایید، حتما ایزوگام ساده با کیفیت مصرف شود و حداقل دولایه اجرا شود و داخل لوله فاضلاب فقط یک لایه نازک ایزوگام پر گردد تا دریچه تنگ نشود.

در اجرا و نصب ایزوگام سرویس سانت به سانت آن باید لگدکوب شود، مخصوصا اطراف لوله‌های فاضلاب تا حباب هوایی در زیر آن باقی نماند، یکی از خدمات اصلی شرکت آسایش بام نصب ایزوگام سطوح داخلی ساختمان از جمله آشپزخانه است.

ایزوگام یک نوع پوشش مقاوم است که از ترکیب قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از حرارت به سطوح مختلف چسبانده می‌‌شود، هدف اصلی شرکت ما جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به محیط داخلی ساختمان است.

ایزوگام‌‌ها به شکل تک‌‌لایه یا دو‌لایه تولید می‌‌شوند و از موادی همچون تیشو، پلی استر و قیر ساخته می‌‌شوند.

سپس با استفاده از مواد پرایمری یا قیر دمیده آغشته می‌‌شوند و ضخامت آن‌‌ها نیز تنظیم می‌ گردد، استفاده از ایزوگام در عایق کاری کف آشپزخانه دارای مزایایی همچون اجرای سریع و قیمت مناسب است.

عایق‌ کاری و ایزولاسیون برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان بسیار ضروری است، زیرا اغلب مصالح ساختمانی در برابر رطوبت ماندگاری و استحکام خود را از دست می‌‌دهند.

در اجرای پوشش ایزوگام در کف آشپزخانه‌‌ها، عایق‌کاری کف و دیواره ها بسیار حیاتی است، زیرا می‌‌تواند از نفوذ آب و تجمع آن در این مناطق جلوگیری نماید.

نحوه عایق‌کاری در این مکان‌‌ها مشابه ایزوگام پشت بام است، با این تفاوت که ارتفاع ایزوگام در آشپزخانه تا ۱۵ سانتی‌متر بالاتر از بالاترین نقطه ای که امکان ریزش آب در آن وجود دارد انجام می‌ شود.

شرکت ایزوگام آسایش بام با بیش از چندین سال تجربه و رضایت مشتریان، به عنوان یکی از بهترین شرکت‌‌ها در زمینه عایق کاری و ایزولاسیون مشهور است.

این شرکت همواره محصولات با کیفیت و خدمات حرفه‌‌ای خود را با قیمت مناسب ارائه می‌‌دهد، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این حوزه و ثبت سفارش می‌ توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

نکات اجرای ایزوگام سرویس بهداشتی

در عایق کاری حمام، سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه لازم است که دیوارها تا ارتفاع حداقل 60 تا 80 سانتی‌متر با یک لایه ایزوگام عایق گردند.

در سرویس‌های بهداشتی محل کاسه توالت با ملات ماسه سیمان به صورت چالی که کاسه در آن قرار گیرد آماده شده و پس از خشک شدن ملات، نسبت به عایق کاری اقدام گردد.

جهت ممانعت از نفوذ آب به گوشه‌های چارچوب در حمام و سرویس‌ها، باید قبل از ایزولاسیون یک لایه آجری یا سیمانی به ارتفاع چند سانتی‌متر اجرا شود، به عبارت دیگر عایق در قسمت در ورودی روی زمین تمام نشده و مقداری بالاتر بیاید.

جهت استعلام خدمات ایزوگام در تهران و شهرهای حومه با کارشناسان ما در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایزوگام آسایش بام

ایزوگام آسایش بام تولید و ارائه خمات انواع ایزوگام، قیر، آسفالت در تهران و کرج و شهرهای حومه

اطلاعات تماس
  • 091203*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان