اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14030806817706066
در دسترس نیست

برگزاری نشست هم‌اندیشی کمیسیون شرکت‌های دانش‌بنیان، اتاق ایران و ترکیه

کد: 14030806817706066

، تهران , (اخبار رسمی): اولین جلسه هم‌اندیشی کمیسیون شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی، اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در تاریخ چهارشنبه دوم آبان ماه، با حضور عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی و ایران ترکیه و هیئت رییسه کمیسیون و جمعی از نخبگان و فعالین اکوسیستم نوآوری و فناوری برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی کمیسیون شرکت‌های دانش‌بنیان، اتاق ایران و ترکیه
برگزاری نشست هم‌اندیشی کمیسیون شرکت‌های دانش‌بنیان، اتاق ایران و ترکیه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری درسانیوز؛ اولین جلسه هم‌اندیشی کمیسیون شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی، اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در تاریخ چهارشنبه دوم آبان ماه، در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی و ایران ترکیه و هیئت رییسه کمیسیون و جمعی از نخبگان و فعالین اکوسیستم نوآوری و فناوری برگزار شد.

این جلسه با خیر مقدم رییس کمیسیون سرکار خانم دکتر طاهره سلیمانی آغاز گردید و ایشان نکاتی را در خصوص نحوه تشکیل این کمیسیون برای حاضرین تشریح نمودند. سپس سرکار خانم دکتر توکل نیا عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در خصوص کسب رتبه اول در بین تمامی اتاق‌های بازرگانی به اعضای جلسه توضیحاتی دادند و ظرفیت‌های موجود همکاری با اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه را به اطلاع آنها رساندند. در بخش بعدی برنامه جناب آقای مهندس میثم میابی نایب رییس کمیسیون ضمن خیرمقدم به حضار اهداف تدوین شده برای چشم انداز این کمیسیون را به اطلاع عموم رسانده و درخواست داشتند تا نخبگان حاضر جهت بهبود هرچه بیشتر، پیشنهادات خود را به دبیرخانه اتاق ارائه نمایند. در انتهای بخش اول برنامه جناب آقای دکتر شاهین غازی بیات دبیر کمیسیون شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی، گزارش عملکرد یک ماه گذشته را جهت اطلاع اعضای اتاق بازرگانی ارائه نمودند و بیان داشتند که در همین فرصت کوتاه هیئت رییسه کمیسیون جلسات حضوری و آنلاینی را با مسئولین مجموعه‌های مختلف از جمله انجمن موسیاد ترکیه و همچنین معاون بخش بین‌الملل و رییس مرکز کارآفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف برگزار نموده‌اند تا جهت اخذ حمایت برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های عضو اتاق بتوانند اقدام نمایند. از سوی دیگر دوره‌های آموزشی خاص و بوت کمپ‌های تخصصی با رویکرد پیشرفت فعالین اکوسیستم نوآوری و فناوری با همکاری این کمیسیون و دانشگاه‌های معتبر کشور طراحی گردیده است که در ماه‌های پیشرو برگزار خواهد گردید.

در بخش دوم برنامه، به دعوت رییس کمیسیون اعضای حاضر در جلسه که بیش از ۵۰ نفر از فعالین اکوسیستم نوآوری و فناوری بودند، اقدام به معرفی خود و شرکت‌هایشان نمودند. این رویداد با ثبت عکسی یادگاری به پایان رسید.

هیئت رییسه کمیسیون شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی، اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه در نظر دارد در اولین چهارشنبه هر ماه این نوع جلسات هم‌اندیشی را برگزار نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]