توسط پژوهشگران پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی انجام شد

مقایسه پژوهشی دو استاندارد مخابراتی انتقال پیام

کد: 139307051350043

http://bit.ly/1piQ1jA

، تهران , (اخبار رسمی): با مقایسه دو استاندارد مخابراتی انتقال پیام مبتنی بر پروتکل Session Initiation Protocol یا SIP که توسط پژوهشگران جهاد دانشگاهی انجام شد، نقاط قوت و ضعف این دو استاندارد نشان داده شد.

مقایسه پژوهشی دو استاندارد مخابراتی انتقال پیام

این پژوهشکده، این آزمایش‌ها را به نحوی طراحی کرده بودند که در انتها بر اساس نتایج آزمایش‌ها، کاربردهایی متناظر با این دو استاندارد هم معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، پژوهشگران این پژوهشکده، این آزمایش‌ها را به نحوی طراحی کرده بودند که در انتها بر اساس نتایج آزمایش‌ها، کاربردهایی متناظر با این دو استاندارد هم معرفی شد.

همچنین این پژوهش در قالب یک مقاله علمی پژوهشی با عنوان Plaintext Transmission over Session Initiation Protocol در هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات که از 9 تا 11 سپتامبر 2014 توسط پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات (مرکز تحقیقات مخابرات ایران) در این مرکز برگزار شد، ارائه و چاپ شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی

هسته اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی از سال 1372 و با ایجاد گروه پژوهشی مخابرات شکل گرفت و به تدریج و طی سالهای بعد با توسعه فعالیتهای تحقیقاتی این مجموعه و تشکیل دو گروه پژوهشی جدید با نامهای «دیجیتال» و «توسعه مدلهای کسب و کار فناوری اطلاعات» زمینه شکل گیری رسمی این پژوهشکده فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]