اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200480043

نمایه فصلنامه JIST در پایگاه بین المللی اسکوپوس

کد: 13950923200480043

https://goo.gl/N3vBIA

، تهران , (اخبار رسمی): فصلنامه علمی پژوهشی سیستم های اطلاعاتی و ارتباطات(JIST) در پایگاه بین المللی Scopus نمایه شد.

جلد فصلنامه JIST

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، فصلنامه علمی پژوهشی سیستم های اطلاعاتی و ارتباطات Journal of Information Systems and Telecommunication که توسط این پژوهشکده منتشر می شود، در پایگاه بین المللی Scopus نمایه شد.

بر اساس این گزارش، شیرین گیلکی مدیر انتشارات این پژوهشکده گفت: در راستای چشم انداز فصلنامه در خصوص معرفی درسطح بین المللی و نمایه سازی در پایگاه های معتبر بین المللی و به دنبال درخواست برای نمایه در پایگاه بین المللی اسکوپوس، این فصلنامه توسط هیأت مشاوره و انتخاب محتوای اسکوپوس( (Content Selection & Advisory Board (CSAB) ارزیابی شده و با توجه به رویکرد بومی آن، تنوع ملیت نویسندگان، وب سایت فصلنامه و به روز بودن آن حائز احراز معیارهای ورود به پایگاه اسکوپوس شده است.

مدیر داخلی فصلنامه مذکور افزود: اسکوپوس یکی از نمایه‌های استنادی معتبر و شناخته ‌شده‌ است که اطلاعات کتاب‌شناختی حدود 25 میلیون سند را در خود جمع‌آوری کرده‌ است.

وی افزود این فصلنامه همچنین در پایگاه‌های Copernicus، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، بانک اطلاعات نشریات کشور (مگیران) و مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) نیز نمایه می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی

هسته اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی از سال 1372 و با ایجاد گروه پژوهشی مخابرات شکل گرفت و به تدریج و طی سالهای بعد با توسعه فعالیتهای تحقیقاتی این مجموعه و تشکیل دو گروه پژوهشی جدید با نامهای «دیجیتال» و «توسعه مدلهای کسب و کار فناوری اطلاعات» زمینه شکل گیری رسمی این پژوهشکده فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب