اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950825183680043

بازدید هیأت کره ای از پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی

کد: 13950825183680043

https://goo.gl/jKZweh

، تهران , (اخبار رسمی): هیأتی از مرکز تحقیقاتی الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی از پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی بازدید کردند.

بازدید هیأت کره ای از پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی

به گزارش اخباررسمی به نقل از  روابط عمومی پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی هیأتی از مرکز تحقیقاتی الکترونیک و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی (ٍElectronic and Telecommunications Research Institute) به سرپرستی یانگ چوی معاون این مرکز تحقیقاتی در تاریخ پنجم آبان ماه جاری از پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی بازدید کردند. 

این مرکز تحقیقاتی کره جنوبی در نظر دارد حوزه های تحقیقاتی منجر به تجاری سازی و تولید  محصولات و خدمات فناوری اطلاعات را در ایران شناسایی نموده و بر روی آنها سرمایه گذاری کند. 

در این جلسه ابتدا توانمندیها و ظرفیتهای جهاد دانشگاهی برای هیات کره ای ارائه گردید. سپس حوزه های فعالیت مرکز تحقیقات ETRI توسط تیم کره ای تشریح شد. 

به منظور دستیابی به حوزه های همکاری مشترک، در این جلسه مواردی همچون پردازش تصاویر دیجیتال و مباحث میان رشته ای حوزه فناوری اطلاعات همچون اینترنت اشیا, و نیز فناوریهای زبان طبیعی به عنوان حوزه های مورد علاقه طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر گردید موارد پیشنهادی شده از سوی پژوهشکده فناوری اطلاعات در تفاهم نامه فیمابین ذکر و پس از تعیین اولویت طرف کره ای فعالیت مشترک در یکی از حوزه های فوق آغاز شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی

هسته اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی از سال 1372 و با ایجاد گروه پژوهشی مخابرات شکل گرفت و به تدریج و طی سالهای بعد با توسعه فعالیتهای تحقیقاتی این مجموعه و تشکیل دو گروه پژوهشی جدید با نامهای «دیجیتال» و «توسعه مدلهای کسب و کار فناوری اطلاعات» زمینه شکل گیری رسمی این پژوهشکده فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]