اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139309232410078

به دنبال نقش مهم شعارهای سازمانی در کنار نام تجاری

برگزاری کارگاه تکنیک های تدوین شعار سازمانی و تبلیغاتی توسط دکتر شهریار شفیعی

کد: 139309232410078

http://bit.ly/1z00ZP7

، تهران , (اخبار رسمی): سمینار نیم روزه ی تکنیک های تدوین شعار سازمانی و تنظیم شعار تبلیغاتی توسط دکتر شهریار شفیعی و با تلاش گروه تخصصی برندتک، و موسسه بن ژیوار پنج شنبه 11 دی ماه 93 برگزار می گردد.

برگزاری کارگاه تکنیک های تدوین شعار سازمانی توسط دکتر شهریار شفیعی

هویت کلامی اولین و فراگیرترین بخش هر برند است که مخاطب با آن روبرو می شود، امروزه برندها برای حضور همیشگی در ذهن مشتریان ویادآوری رسالت و فلسفه وجودی خود به مشتریان و کارکنانشان دست به انتخاب شعارهای سازمانی می زنند

 

آنچنانکه می دانید نوشتن شعار سازمانی و خلق شعار تبلیغاتی از جمله اموری است که همواره در کلیه ارتباطات برند و کمپین های تبلیغاتی در دستور کار قرار می گیرد.

برهمین اساس، شهریارشفیعی که از پایه گذاران اندیشه برندسازی در ایران هستند در این کارگاه آموزشی به نانوشته ها و ناگفته های تدوین شعاربرند در عرصه ی برندآفرینی می پردازد.

 

گفتنی است، در این سمینار نیم روزه

  • نقش شعار در برند سازی
  • بیان تکنیک ها و متد ها در تدوین شعار سازمانی
  • بیان نقاط تشابه و تمایز میان شعار تجاری و شعار تبلیغاتی
  • بررسی شعارهای تجاری و تبلیغاتی برندهای ایرانی و غیر ایرانی(مورد کاوی(
  • جایگاه شعار سازمانی در عناصر پایه برند

مورد توجه قرار گرفته و به هریک از این موارد به عنوان یک سرفصل مهم ساخته و پرداخته می شود.

لازم به ذکر است، شهریار شفیعی دانش آموخته رشته بازاریابی و برندسازی در دانشگاه رن فرانسه بوده و تجاربی از قبیل عضویت هیآت علمی سازمان مدیریت صنعتی، مدیریت گروه فناوری و برندسازی، پنجمین سخنران در میان صد متفکر برتر جهان در حوزه برند و بازاریابی در لالوند فرانسه است و نماینده ایران در چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت جهانی سازمان همکاری های اسلامی در سپتامبر 2013 را در کارنامه کاری خود دارد.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر در خصوص این سمینار می توانند با شماره های 22273910 – 22277111 -  22225139 (گروه تخصصی برندتک) تماس حاصل نموده و یا به وبسایت http://www.brandztech.com  مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برندتک

تلاش­های چندساله اخیرخبرگان حوزه برندسازی، مسئولین، اساتید دانشگاهی،اصحاب صنعت و ارباب تجارت، همه به آنجا رسیده است که امروزه دیگر ضرورت پرداختن به امر مدیریت برند و برندسازی بر بسیاری از بزرگان حوزه اقتصاد و سیاست ایران واضح و آشکار است برهمین اساس گروه تخصصی فناوری های برندسازی برای پاسخگویی به این نیاز فعالیت خود را در این عرصه اغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| برگزاری کارگاه تکنیک های تدوین شعار سازمانی