اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950808171010078

پنجمین « وبینار» برند با موضوع «ابزارهای نگارگری برند»

با کلاس‌های آنلاین، برندسازی بیاموزید

کد: 13950808171010078

https://goo.gl/JQxAli

، تهران , (اخبار رسمی): برگزاری «وبینار»ها راهکاری است تا استفاده بهینه کسانی شود که به دلیل بعد مسافت، توانایی حضور در کلاس های برند سازی را نداشته اند اما با این امکان تازه، تمام افراد با حداقل امکانات می‎توانند از سلسله برنامه ها بهره ببرند.

سلسله وبینار های برند با بیان دکتر شهریار شفیعی

وبینار ابزارهای نگارگری در برندسازی با شهریار شفیعی در تاریخ 18 آبان ساعت 20 برگزار خواهد شد.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی «برندتک»، این  گروه تخصصی در راستای اهداف آموزشی خود و ارتقای دانش تکنیکال مدیریت بازار و برندسازی، از ابتدای سال 1395 اقدام به برگزاری سلسله وبینارها در حوزه تخصصی برند کرده است.

بر اساس این گزارش، یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت کنندگان در دوره های آموزشی، متمرکز بودن این  کلاس ها در تهران و همچنین زمان بندی آن‌ها بوده است؛ از همین رو  «وبینار» (Webinar ترکیب دو واژه وب و سمینار و بستری مجازی برای  آموزش‌مبتنی بر اینترنت ) این امکان را به مخاطبان می‌دهد که از هر مکانی، در هرساعتی به صورت آنلاین بتواند در کلاس حضور یابد. 

پیش از این، چهار وبینار با عناوین فروش شناسی، برندشناسی، ژنتیک برند و تکنیک‌های شخصیت سازی در برند به بیان  شهریار شفیعی توسط گروه تخصصی برندتک برگزار شده است.

در ادامه این سلسله برنامه‌ها، پنجمین وبینار با موضوع «ابزارهای نگارگری برند» در تاریخ 18 آبان 1395 ساعت 20 با سخنرانی این کارشناس آغاز می شود. 

بر پایه این گزارش، نگارگری در ایران بیشتر هنر آینه کاری، فرش‌بافی و مینیاتور را به خاطر می آورد، اما همان‌طور که با دقت در این هنرها در می یابیم، نگارگری جز با پرداختن به جزئیات و کنار هم قرار دادن اجزا بسیار که به دقت ساختار یافته‌اند، میسر نمی شود.

در واقع نگارگری جز با ریز پردازی حاصل نمی‌شود و این پرداختن به جزئیات است که در یک نگاه کلی احساسات انسانی را به خود جلب می‌نماید. 

در برندسازی نیز از آنجایی که با احساسات وعواطف انسانی سر و کار داریم در لایه ای که به نگارگری می رسیم، چگونگی پرداختن به آن بسیار اهمیت می یابد. نگارگری در برندسازی به ما می‌آموزد که چگونه با مدل ذهنی یک نگارگر به برندسازی بنگریم و با نگارگری در کدام جوانب است که می توان درگیرسازی مخاطب را افزایش داد. 

گفتنی است مباحثی که در این وبینار در خصوص نگارگری در برندسازی به آن پرداخته خواهد شد شامل مواردی همچون، نگارگری چیست؟ذهنیت نگارگر چگونه است؟ چرا در برندسازی به نگارگری می پردازیم؟ و  ساز و کار اثر گذاری نگارگری در ذهن مخاطب چیست؟ است.
همچنین موضوعاتی مانند، نگارگری را چگونه باید در برندسازی به کار گرفت؟، آیا در تمام بخش های برند باید نگارگر بود؟ و نگارگری در کدام لایه برند است؟ محورهای دیگر این آموزش خواهد بود.
لازم به ذکر است به منظور شرکت در وبینار سرعت256K  کافی است و نیاز به هیچ گونه نرم افزار پشتیبان وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های 7-22654954-021 و  وبسایت در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برندتک

تلاش­های چندساله اخیرخبرگان حوزه برندسازی، مسئولین، اساتید دانشگاهی،اصحاب صنعت و ارباب تجارت، همه به آنجا رسیده است که امروزه دیگر ضرورت پرداختن به امر مدیریت برند و برندسازی بر بسیاری از بزرگان حوزه اقتصاد و سیاست ایران واضح و آشکار است برهمین اساس گروه تخصصی فناوری های برندسازی برای پاسخگویی به این نیاز فعالیت خود را در این عرصه اغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]