اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394052946850078

با همت گروه تخصصی برندتک؛

کارگاه برند سازی شخصی برگزار می‌شود

کد: 1394052946850078

http://j.mp/1MEba63

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه 20 ساعته برند سازی شخصی به همت شرکت برندتک از 9 تا 30 مهرماه امسال با حضور مدیران عامل و ارشد، صاحبان مشاغل خدماتی، پزشکان، دندانپزشکان و هنرمندان در چهار جلسه پنج ساعته برگزار شد.

کارگاه برند سازی شخصی برگزار می‌شود

در کارگاه 20 ساعته برند سازی شخصی دکتر شفیعی ما را با اصول و مبانی برند سازی شخصی آشنا خواهد کرد تا شاید به عنوان یک انسان از جایگاه خود در جهان هستی به خوبی استفاده کرده و انفعال پیشه نکنیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت برندتک، به همت این مجموعه کارگاه برند سازی شخصی (Personal Branding) با حضور مدیران عامل و ارشد، صاحبان مشاغل خدماتی، پزشکان، دندانپزشکان و هنرمندان از تاریخ 9 مرداد لغایت 30 مهر 94 در چهار جلسه پنج ساعته (ساعت 14 الی 19) برگزار می‌شود.

 

شهریار شفیعی مدرس این کارگاه 20 ساعته دارای PhD در بازاریابی و برندسازی از دانشگاه رن (RENNES)‌ فرانسه، عضو شورای راهبردی سبک زندگی مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو آکادمی‌های پژوهشی CREM و ECOGEST حاضران را با اصول و مبانی برند سازی شخصی آشنا می‌سازد تا شاید به افزایش بازدهی و موفقیت فردی آنها در تعاملات اجتماعی کمک کند.

 

بر طبق نظریه رشد روانشناس معروف اریک اریکسون، انسان موفق در فاز چهارم رشد، به ساختن دنیای خود می‌پردازد و با توجه به تجربیاتی که تاکنون کسب کرده است سعی میکند تا تاثیر مثبتی در جهان باقی بگذارد.
در این مرحله انسان با حداکثر استفاده از توانایی ها و دانش خود می کوشد تا آنچه دارد به جهان عرضه کند و برند سازی شخصی یکی از ابزاری است که به انسان این امکان را می‌دهد تا این تاثیر را عمیق‌تر و ارزشمندتر در جهان داشته باشد.
برند شخصی بر خلاف تصور عامه که با اشتهار یکسان شمرده می‌شود، در واقع نمایان‌گر ارزش ها و اصولیست که فرد طرفدار آنهاست و از آنها پیروی کرده و در آن مسیر ارزش آفرینی می‌کند.
برای برندسازی شخصی نیز همانند برند شرکتی، وجه تمایز و یکپارچگی از اهمیت بسیاری برخوردار است. اعتماد رکن برند بوده و برند شخصی نیز بر پایه اعتماد شکل می‌گیرد و همه آگاهند که اعتماد سازی فرایندی پیچیده و ارزشمند است.
به هر حال آنچه برای انسان امروزی و انسان روبه رشد و تعالی ارزشمند است تاثیر گذاری مثبت او در جهان و ثبت وی به عنوان یک عنصر گرانمایه از هستی است که این به آسانی میسر نمی‌شود و باید برای رسیدن به آن تلاش کرد. به خصوص در جامعه امروزی که ارزش ها و راهکارهای قدیمی از میان رفته و فرهنگ در حال گذار با ظهور تکنولوژی که هر لحظه متاعی نو به بازار عرضه می‌کنند افراد را سردرگم می‌سازد.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس  brandztech.com مراجعه و یا با تلفن 7-22654954 تماس حاصل فرمایند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برندتک

تلاش­های چندساله اخیرخبرگان حوزه برندسازی، مسئولین، اساتید دانشگاهی،اصحاب صنعت و ارباب تجارت، همه به آنجا رسیده است که امروزه دیگر ضرورت پرداختن به امر مدیریت برند و برندسازی بر بسیاری از بزرگان حوزه اقتصاد و سیاست ایران واضح و آشکار است برهمین اساس گروه تخصصی فناوری های برندسازی برای پاسخگویی به این نیاز فعالیت خود را در این عرصه اغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://goo.gl/BjH1Jt
لینک ثبت نام کارگاه برندسازی شخصی
رویدادمرتبط های:

| آغاز برگزاری کارگاه برندسازی شخصی | پایان دوره کارگاه برندسازی شخصی