اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092550681500

جشنواره یلدای شگفت‌انگیز در دیجی‌کالا

کد: 1394092550681500

https://goo.gl/xghLKD

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا از 28آذر تا 3دی‌ماه امسال جشنواره‌ای با عنوان یلدای شگفت‌انگیز برگزار می‌کند.

جشنواره یلدای شگفت‌انگیز در دیجی‌کالا

به گزارش روابط‌عمومی دیجی‌کالا، این مجموعه جشنواره ای را از 28 آبان لغایت 3دی‌ماه و با نام یلدای شگفت انگیز در دست برگزاری دارد که برای اولین بار در آن، روزانه، هر 2 ساعت، 10 کالای شگفت‌انگیز متفاوت و هر روز 5 کالای برگزیده پیشنهاد و با تخفیف های بالا (پیشنهاد شگفت انگیز) به بازدیدکنندگان ارائه خواهد داد.

 

در یلدای شگفت‌انگیز، لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، خانه و آشپزخانه، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و کالاهای مرتبط به مادر و کودک را می توان مشاهده و خریداری کرد. خریداران در سراسر کشور می‌توانند تمامی خریدهای بیشتر از 100 هزار توما‌ن خود را بدون هزینه ارسال و به رایگان تحویل بگیرند.

 

این مجموعه در تلاش است در این جشنواره بالاترین فروش آنلاین تاریخ ایران را در مدت یک هفته به ثبت برساند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| آغاز جشنواره یلدای شگفت‌انگیز در دیجی‌کالا | پایان جشنواره یلدای شگفت‌انگیز در دیجی‌کالا