اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211237815017773
در دسترس نیست

انصراف گزینه های برتر از هدایت تیم ملی والیبال

کد: 140211237815017773

، تهران , (اخبار رسمی): مرادی: گزینه‌های برتر از هدایت تیم ملی والیبال انصراف داده‌اند. برخی اظهارنظرها جای تأسف دارد.

انصراف گزینه های برتر از هدایت تیم ملی والیبال
آرنا ورزشی

به گزارش آرنا ورزشی به نقل از تسنیم، وحید مرادی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: خاطره خوشی از اعلام اسامی نامزدهای موردنظرمان نداریم. دو گزینه اصلی ما پس از اعلام رسمی اسامی و در نتیجه رقابت بین مدیران برنامه آنها از قبول هدایت تیم ملی والیبال ایران، انصراف دادند در حالی که قبلاً برای حضور در ایران، ابراز علاقه کرده بودند. به همین خاطر سعی می‌کنیم، کارهای خود را محرمانه پیش ببریم.

سرپرست فدراسیون والیبال ادامه داد: وزیر ورزش در جریان مذاکرات و اقدامات ما قرار دارد. طبق برنامه‌ریزی، چهارشنبه هفته جاری، نشست دیگری با کمیته فنی فدراسیون خواهیم داشت‌. در آن جلسه موارد جدیدی مطرح خواهد شد و امیدوارم به جمع‌بندی لازم برسیم. متأسفانه گزینه‌های برتر و شاخص ما برای تیم ملی انصراف داده‌اند.

مرادی درباره روند تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست فدراسیون والیبال گفت: فرآیند تأیید صلاحیت کاندیداها، خارج از فدراسیون و توسط نهادهای نظارتی انجام می‌شود. این روند زیاد هم طولانی نشده و این تأخیر هم به خاطر اقدام دیر هنگام دوستان بوده است. هنوز هیچ کاندیدایی رسماً تأیید نشده است و من نمی‌دانم برخی شایعات از کجا نشأت می‌گیرد. ما هم منتظر اعلام لیست نهایی هستیم.

وی در مورد اعتراض رضا تندروان سرمربی تیم شهداب در مورد اعطای میزبانی مرحله پلی‌آف به تهران تصریح کرد:‌ برخی دوستان به‌عنوان یک شخص والیبالی، حرف‌هایی می‌زنند که تعجب می‌کنم. فدراسیون در مورد میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر به هیچ تیمی، قولی نداده بود. ما جلساتی را برگزار کردیم تا بهترین تصمیم را بگیرم. در نهایت، فدراسیون والیبال، میزبانی مرحله پلی‌آف را بر عهده گرفت تا عدالت رعایت شود و حاشیه‌ای ایجاد نکند. این گونه اظهار نظرها جای تاسف دارد.

سرپرست فدراسیون والیبال اضافه کرد: باید به مسائل از نگاه ملی نگریست. ما زمان اندکی برای آماده‌سازی تیم ملی جهت شرکت در لیگ ملت‌های 2024 در اختیار داریم در حالی که این تورنمنت، آخرین امید ما برای رسیدن به المپیک است. فدراسیون با تصمیمش به کسی توهین نکرده است. من از مربیان تیم‌های لیگ برتری می‌خواهم به مسائل با دید ملی نگاه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی تاپ

هلدینگ دیجی تاپ با هدف مشاوره ، طراحی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی ایجاد شده و به همراه خدماتی مانند مشاوره و طراحی سایت ، اپلیکیشن ، استارت آپ و ... از چندین پنل تبلیغاتی و خدماتی تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش