اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052382615730

وزیر بهداشت :

شرایط امید در جامعه برقرار است

کد: 1395052382615730

http://goo.gl/fYTnqO

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خوستار رشد فضای امید در جامعه شد.

شرایط امید در جامعه برقرار است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی ،حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت درمراسم افتتاحیه دوازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی کشور اظهار کرد: بیش از 300 نفر در حدود دو ماه است که در حال تلاش و زحمت برای برگزاری هر چه بهتر این المپیاد هستند .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیدوارم دولت جمهوری اسلامی ایران بتواند به همه اهداف خود در جهت سربلندی مردم و کشور دست یابد .

قاضی زاده هاشمی با تبریک ولادت امام رضا (ع) اضافه کرد: اگر کسی بنا است که راه ائمه را ادامه دهد و مولا علی بن موسی الرضا (ع) امام او است به این فرمایش ایشان توجه کند که کسانی فضیلت دارند که پس از انجام واجبات دل مردم را شاد می کنند. در کشور ما افرادی حضور دارند که مدعی پیروی از امام معصوم هستند اما با کم کاری، ندانم کاری و نسنجیده گویی حرف هایی می زنند که مردم را مایوس می کنند .

وی خاطر نشان کرد: باید راز داری را از خداوند، مدارا را از پیامبر اسلام و صبر را از ائمه اطهار یاد گرفت و همین درس ها برای زندگی امروز ما کفایت می کند .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه هم اکنون شرایط امید در جامعه برقرار است، اظهار کرد: در سال 92 با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید 10 درصد ار دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در ورزش های همگانی شرکت می کردند اما امروز و پس از سه سال این میزان به بیش از 37 درصد رسیده است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: 65 هزار نفر از دانشجویان در خوابگاه ها در ورزش های همگانی شرکت کرده و می کنند. انتظار ما این است که تمام 180 هزار دانشجوی دانشگاه های علوم پزشکی در ورزش های همگانی شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت تنها وزارت خانه کابینه است که بیشترین تماس و ارتباط را با مردم و برای خدمت به مردم دارد. مردم از بدو تولد تا مرگ و از عمق روستاها تا قلب پایتخت با این وزارت خانه سر و کار دارند به همین خاطر سلامت و نشاط در میان فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزشکی بسیار پر رنگ و با اهمیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی

شعار «انسان سالم؛ محور توسعه پایدار» یکی از موضوعاتی است که در تدوین سیاست های کلی برنامه پنجم توسعه در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت این موضوع این است که از این پس تمام برنامه ها و سیاست های کشور در این مدت 5 سال که در کشور مصوب و اجرایی باشد، باید تحت تاثیر این شعار محوری باشد و سلامت مردم و نقش انسان سالم در توسعه کشور مد نظر قرار گیرد و این، موضوع مهمی در کشور محسوب می شود. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در تحقق این هدف مصمم بوده و تمام توان خود را برای تحقق آن بسیج خواهد کرد. یکی از حقوق اساسی مردم دانستن و آگاهی است، آن هم در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی که بر اساس آگاهی و دانایی استوار است. بدیهی است در این میان، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به مردم در زمینه سلامتی و بهداشت، اولی تر و ابتدایی ترین حق مردم خواهد بود. روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای مأموریت سازمانی خود، همواره تمام توان خود را در امر اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم به کار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه