اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687165411

ماموریت راهبردی بانک قرض الحسنه مهر ایران تشریح شد

اولویت، خدمات رسانی به کسب و کار کوچک

کد: 1395052687165411

http://goo.gl/4OnZlY

، تهران , (اخبار رسمی): عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: خدمات رسانی به کسب و کار کوچه در اولویت ماموریت راهبردی این بانک قرار دارد.

کسب و کار خانگی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، هم زمان با سی امین سفر کاروان تدبیر و امید به منظور ارزیابی عملکرد و بررسی میزان منابع، مصارف و مطالبات بانکی، از مدیریت و شعب استان کهگیلویه و بویر احمد بازدید کرد.

آمار عملکردی شعب استان در حوزه بازاریابی و جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری شعب در وصول مطالبات، مطالعه درخصوص پتانسیل های موجود و عملکرد ستاد و شعب در جذب منابع پایدار از جمله اهداف سفر یک روزه غفاری به استان کهگیلویه و بویر احمد بود.

تیمور غفاری عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان بیان داشت: با عنایت به ماموریت راهبردی بانک که گره گشایی از نیاز های خرد قرض الحسنه و اهمیت به کسب و کارهای کوچک و اشتغالزا می باشد، مشتریانی که مستحق دریافت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه رفع احتیاجات ضروری، درمان بیماری، ازدواج و تامین مسکن هستند باید در اولویت ارائه خدمات بهینه بانک قرار گیرند.

شایان ذکر است، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در این سفر حضور داشت.

بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور ارائه خدمات بهتر و ترویج سنت الهی قرض الحسنه با 9 شعبه فعال در شهرستان های مختلف استان کهگیلویه و بویر احمد در حال خدمتگذاری به تمامی هموطنان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه مهر ایران

انک قرض الحسنه مهر ایران با سرمایه اولیه 15 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانکهای دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه