اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052889810005

نکات مهم در نگارش خبر (4)

خبرهایتان را یک صفحه ای تنظیم کنید

کد: 1395052889810005

http://goo.gl/W434E2

، تهران , (اخبار رسمی): برای نگارش بهتر یک خبر ، باید خبرهایی که تهیه می کنید حداکثر در یک صفحه اطلاعات لازم را به مخاطب ارائه کند و اگر می خواهید اطلاعات تکمیلی بدهید از راه های دیگر بهره ببرید.

خبرهایتان را یک صفحه ای تنظیم کنید

شماره تلفن و آدرس ایمیل فردی که در شرکت می تواند پاسخگوی رسانه ها باشد باید در ابتدای خبر قرار گیرد

به گزارش اخبار رسمی، یکی از مهمترین نکات برای موفقیت یک خبر، کوتاه بودن خبر خواهد بود چرا که این  عامل اصلی  است.

اگر قصد تهیه یک خبر مناسب را دارید ،اخباری که برای انتشار در رسانه ها تهیه می کنید باید حداکثر در یک صفحه خلاصه شود  و جزییات زیادی را در یک محتوای خبری نداشته باشید ؛ در این صورت است که خبرنگاران و اصحاب رسانه انگیزه لازم برای مصاحبه با شما را پیدا می کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد جزییات کار به دست آورند.

محدودیت حجم مطلب،مزایای دیگری هم دارد.  این محدودیت درعمل یک فرصت است و باعث می شود که سعی کنید اطلاعات مهم و قابل استناد را در ابتدای خبر قرار دهید و از ارایه اطلاعات غیر ضروری و غیر مهم اجتناب کنید.

 کوتاه بودن خبر تنها یک محدودیت نیست و می تواند یک فرصت هم تلقی شود.شما می توانید برای ارایه اطلاعات تکمیلی از لینک‌های مختلف در انتهای خبر بهره ببرید و  علاقمندلن به  خبر و گزارشگران را به سمت دلخواهتان هدایت کنید.

در همین خصوص، بهتر است لینک های مربوط به سایت رسمی شرکت شما باشد و داده‌های کاملی را در مورد کار شما در ختیار علاقمندان قرار دهد  زیرا این لینک ها، تایید کننده حرفه ای بودن شماست .

همچنین باید توجه داشته باشید که این لینک، به نویسندگان و گزارشگران  کمک می کند تا ابعاد کار شما را درک کنند و اطلاعات تکمیلی را به دست آورند . 

اطلاعات تماس فراموش نشود

یکی از نقص‌های مهم در خبرهایی که بازخورد لازم را ندارد، این است که در آنها اطلاعات تماس وجود ندارد.

نبودن اطلاعات تماس در خبر باعث می شود تا گزارشگران و خبرنگاران در پیگیری خبر دچار مشکل شوند، بنابراین اطلاعات تماس و نام فردی که پاسخگوی رسانه هاست  را در خبر قرار دهید .

این اطلاعات تماس شامل شماره تلفن  و آدرس ایمیل آن فرد پاسخگو است. بهتر است اطلاعات تماس در انتهای خبر قرار داده شود تا هر فردی که این خبر را مشاهده کرد به سادگی بتواند  اطلاعات تماس را ببیند و از آن استفاده کند. 

این همان امکانی است که در اخبار رسمی به صورت یک بخش در انتهای خبرها دیده شده و می توانید علاوه بر خبر رسانی رایگان، اطلاعات خودتان را هم همراه خبر به مخاطبان خود منتقل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اخبار رسمی

«اخبار رسمی»، نخستین نیوزوایر بین المللی ایران است که به کسب وکارها کمک می‌‎کند تا با اجرای کمپین‌های خبری در رسانه‌ها دیده شوند. اخباررسمی یک پلتفرم رسانه ای است و به عنوان یک پل ارتباطی، میان شرکت‌ها و رسانه ها عمل می‌کند تا از طرفی روابط عمومی و برندینگ شرکت‌ها توسعه یابد و از طرفی رسانه‌ها بتوانند به محتوای موثق و رسمی از شرکت‌ها دسترسی داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]