اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397785601

بیشترین ترابرد به سمت رایتلی ها

کد: 1395060397785601

http://goo.gl/OXf4UJ

، تهران , (اخبار رسمی): بیشترین تقاضای ترابرد از سوی مشترکین دو اپراتور به سمت رایتل بوده است.

بیشترین ترابرد به سمت رایتلی ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی رایتل، در آستانه‌ فرا رسیدن هفته‌ی دولت، طرح ترابردپذیری شماره‌های تلفن همراه (MNP) پس از پایان دوره‌ اجرای آزمایشی، اجرایی شد و طبق آمارها بیشترین تقاضا برای ترابرد از سوی دو اپراتور به سمت اپراتور سوم یعنی رایتل بوده است .

 صدری مدیرعامل رایتل عنوان کرد: خوشحالیم که در دولت تدبیر و امید اتفاقاتی چنین مثبت در حوزه ارتباطات کشور افتاده است که برای اپراتورهای جوان رویاگونه است.

وی اینطور ادامه داد: به لطف خدا، رومینگ ملی با حمایت مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید و پس از آن بحث ترابردپذیری راه اندازی و اجرا شد، امیدواریم بتوانیم از فرصت‌های ایجاد شده به نحو مطلوبی استفاده کنیم و در آینده موفقیت‌های چشمگیری به دست آوریم.

صدری اظهار کرد: با توجه به اینکه ترابردپذیری برای اپراتورهایی که سهم کمتری از بازار دارند یک فرصت استثنایی است ما در مجموعه رایتل باید تمام تلاش خود را در راستای ارایه سرویس‌های متنوع و با کیفیت معطوف کرده و توسعه پیدا کنیم، کما اینکه در حال حاضر نیز با وجود نوپا بودن رایتل، این اپراتور بیست درصد سهم بازار دیتای کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل رایتل با اشاره به این موضوع که بیشترین ترابرد از سمت دو اپراتور، به رایتل بوده است گفت: لازم است به دور از نارقابتی‌ها، اجازه دهیم مردم خودشان تصمیم بگیرند.

وی گفت: رایتل اپراتور در حال توسعه‌ای است و رومینگ ملی کمک شایانی به این اپراتور کرده است با این حال در تلاش هستیم تا تمام نقاط کشور را تحت پوشش خود قرار دهیم.

وی با اشاره به ترابردپذیری گفت: دیگر زمان آن گذشته تا مشترک ناچار به استفاده از خدمات یک اپراتور باشد و امیدواریم با این طرح اپراتوری پیروز میدان باشد که خدمات بهتر را با قیمت مقرون به صرفه ارایه کند.

وی در خاتمه گفت: با این طرح هیچ اپراتوری حاشیه امن ندارد و این مردم هستند که حق انتخاب دارند و امیدواریم با نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شاهد رقابت سالمی باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایتل

رایتل در تلاش است ضمن گشودن افقی تازه در عرصه ارتباطات، فرصت تجربه پیشرفت ها در عرصه فنآوری مخابراتی را از طریق خدمات هیجان انگیز، هوشمند و درعین حال ساده برای مردم ایران فراهم سازد. این شرکت امیدوار است کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره وری و رضایمتندی بیشتر مردم ایران شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]