اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710145395601

با بسته آغازین سیم‌کارت اعتباری

صرفه جویی 60 درصدی در هزینه ها رایتل

کد: 13950710145395601

https://goo.gl/rNS3Q5

، تهران , (اخبار رسمی): مشترکین سیم‌کارت اعتباری می توانند به مدت شش ماه بیش از 60 درصد در هزینه های تماس خود صرفه جویی کنند.

صرفه جویی 60 درصدی در هزینه ها رایتل

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی رایتل، افرادی که تمایل دارند علاوه بر برقراری تماس صوتی درون و برون شبکه، در هزینه‌های ارتباطی خود تا حد زیادی صرفه جویی کنند، می‌توانند با طرح پیشنهادی رایتل ویژه مشترکین اعتباری، تنها با پرداخت 100 هزار تومان، علاوه بر دریافت یک سیم‌کارت اعتباری رایتل، بدون نگرانی از هزینه‌های ارتباطی خود به مدت 6 ماه از تماس صوتی درون و برون شبکه رایتل و در هر 30 روز به مدت 500 دقیقه استفاده کنند.  

لازم به ذکر است تماس برون شبکه شامل تماس با سایر اپراتورهای داخل کشور و تلفن ثابت در زمان حضور در شبکه رایتل می‌باشد.  

شایان ذکر است تماس درون و برون شبکه مختص همان ماه بوده و قابل انتقال به دوره بعد نمی‌باشد. 

گفتنی است علاقمندان برای استفاده از این طرح می‌توانند از طریق وبسایت رایتل، نمایندگی های مجاز و  فروشگاه‌های رایتل نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایتل

رایتل در تلاش است ضمن گشودن افقی تازه در عرصه ارتباطات، فرصت تجربه پیشرفت ها در عرصه فنآوری مخابراتی را از طریق خدمات هیجان انگیز، هوشمند و درعین حال ساده برای مردم ایران فراهم سازد. این شرکت امیدوار است کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره وری و رضایمتندی بیشتر مردم ایران شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]