اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232815601

تا پایان سال جاری اجرایی می شود

راه اندازی سرویس وای فای رایتل در ۱۰ نقطه

کد: 13951118232815601

https://goo.gl/mbGufm

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل شرکت رایتل اعلام کرد : تا پایان سال ۹۵ سرویس وای فای رایتل در ۱۰ نقطه راه اندازی می شود.

راه اندازی سرویس وای فای رایتل در ۱۰ نقطه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی رایتل ، مجید صدری مدیرعامل شرکت ارتباطات رایتل در مراسم افتتاح پروژه های این شرکت با اشاره به آغاز به کار جدی شرکت رایتل از شهریور ماه سال ۹۲، گفت : در جایی که قبل از ما دو اپراتور خیلی قوی حضور دارند، ما باید در یک رقابت سالم سهمی هم از این بازار بدست می آوردیم .

وی با بیان اینکه در شهریور ماه سال ۹۲ ، ۱۲۸ شهر تحت پوشش شبکه رایتل بود ، اعلام کرد : در حال حاضر ۵۰۳ شهر تحت پوشش شبکه رایتل و بقیه شهرها نیز بوسیله رومینگ ملی از امکان اپراتورهای دیگر استفاده می شود.

مدیرعامل رایتل از افزایش تعداد سایت های این شبکه از ۹۲۶ سایت به ۳۴۴۶ در سال ۹۵ خبر داد و تاکید کرد : از این تعداد ۳۷۰ سایت متعلق به سرویس LTE است که رشدی ۷۳ درصدی را نشان می دهد.

وی به رشد ۳۳ برابری درآمد مکالمه از شهریورماه ۹۲ تا کنون اشاره کرد و با بیان اینکه درآمد پیامک رایتل نیز رشد ماهانه ۱۹ برابری داشته است ، اظهار داشت : افزایش کل درآمد به صورت ماهانه رشدی برابر ۲۲ درصد نسبت به شهریور ماه ۹۲ را نشان می دهد.

صدری راه اندازی سایت مرکزی تبریز را یکی از اقدامات در حوزه شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد و افزود: از سال ۹۳ با شروع فعالیت در حوزه رومینگ بین الملل با ۲۱۳ اپراتور از ۱۳۷ کشور دنیا رومینگ برقرار کردیم و در ۱۰ ماهه سال ۹۵ درآمد ۴ برابری نسبت به سال ۹۴ در حوزه رومینگ داشتیم.

وی سیم کارت های ارایه شده رایتل را در حال حاضر ۹ میلیون سیم کارت اعلام کرد و با اشاره به اینکه این تعداد رشد ۹ برابر را نشان می دهد ، تصریح کرد : سیم کارت های پروفایل دار از ۳۵۰ هزار مشترک به ۷ میلیون مشترک رسیده است که رشدی ۲۰ برابری را به همراه داشته و تا پایان سال این تعداد به ۹ میلیون سیمکارت می رسد.

مدیرعامل رایتل درباره وضعیت پایانه های فروش شرکت رایتل نیز با اشاره به اینکه از۴ فروشگاه به ۲۶ فروشگاه در اکثر مراکز استان ها رسیده ایم ، تاکید کرد : تا پایان سال این تعداد به ۳۱ فروشگاه در تمامی مراکز استان ها می رسد و تعداد مراکز فروش رایتل نیز از ۲ هزار مرکز در حال حاضر به ۱۱ هزار و ۵۰۰ مرکز رسیده است.

وی نسبت استفاده مشترکین از دیتا و ویس را ۸۰ به ۲۰ در شبکه رایتل اعلام کرد و افزود : مصرف دیتا نسبت به شهریور ۹۲ ۵۴ درصد و میزان درآمد آن ۴۳ درصد به صورت ماهانه افزایش داشته است که رشدی معادل ۱۷ برابر را نشان می دهد.

صدری ارایه وای فای رایگان در مرز شلمچه و مهران را از دیگر اقدامات این شرکت در حوزه استفاده رایگان از وای فای رایتل عنوان کرد و گفت : برنامه داریم تا پایان سال ۹۵ سرویس وای فای رایتل را در ۱۰ نقطه راه اندازی کنیم.

وی توسعه مرکز تماس این شرکت را یکی دیگر از برنامه های اجرا شده رایتل بیان کرد و تصریح داشت : با استفاده از ظرفیت های داخلی و توان بومی از ۱۲۰ تماس همزمان به توانستیم به ۴۸۰ تماس همزمان برسیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایتل

رایتل در تلاش است ضمن گشودن افقی تازه در عرصه ارتباطات، فرصت تجربه پیشرفت ها در عرصه فنآوری مخابراتی را از طریق خدمات هیجان انگیز، هوشمند و درعین حال ساده برای مردم ایران فراهم سازد. این شرکت امیدوار است کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره وری و رضایمتندی بیشتر مردم ایران شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]