اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006208105601

خانواده دکا، اقتصادی‌ترین خانواده ارتباطات هوشمند

کد: 13951006208105601

https://goo.gl/PSgtIO

، تهران , (اخبار رسمی): رایتل امکان استفاده از اقتصادی‌ترین خانواده ارتباطات هوشمند را برای مشترکین دایمی خود نیز با استفاده از بسته‌های خانواده دکا فراهم آورده است.

خانواده دکا، اقتصادی‌ترین خانواده ارتباطات هوشمند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی رایتل، طرح دکا برای اولین بار در صنعت مخابرات کشور و با هدف فراهم نمودن تجربه استفاده نامحدود از تماس صوتی و پیامک برای مشترکین رایتل معرفی شد. با توجه به استقبال از این طرح و همچنین تنوع نیازهای مصرفی و ارتباطی مشترکین، رایتل بسته‌های ترکیبی بر پایه امکانات نسل های نوین ارتباطی 3G، 4G را در قالب طرح «خانواده دکا» و به منظور افزایش هرچه بیشتر رضایت مشترکین ارایه می دهد. طرح «خانواده دکا»، با ایجاد فرصتی نوین برای مدیریت هزینه‌ها، تجربه‌ای جدید از لذت ارتباط با دوستان و نزدیکان را به همراه می‌آورد.

گفتنی است خانواده دکا پیش از این برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری رایتل قابل استفاده بود و با توجه به استقبال مشترکین از این بسته‌ها در حال حاضر برای مشترکین دایمی رایتل نیز با همان ویژگی‌ها و همان قیمت عرضه شده است.

محصولات قابل استفاده در طرح خانواده دکا شامل بسته دکا با امکان 10 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه رایتل و 10 هزار پیامک درون شبکه با قیمت 5 هزار تومان، بسته دکا گپ شامل امکانات دکا به همراه 130 دقیقه مکالمه و 130 پیامک (برون شبکه) با قیمت 10 هزار تومان، بسته دکا تک شامل تمامی امکانات دکا گپ به همراه 3 گیگابایت اینترنت روزانه و 3 گیگابایت اینترنت قابل استفاده در ساعات افت مصرف با قیمت 25 هزار تومان، دکا بی‌نهایت شامل 10 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه رایتل و 10 هزار پیامک درون شبکه به همراه 250 دقیقه مکالمه و 250 پیامک (برون شبکه) و همچنین 5 گیگابایت اینترنت روزانه و 5 گیگابایت اینترنت قابل استفاده در ساعات افت مصرف و با قیمت 40 هزار تومان است.

جزییات بیشتر از طریق صفحه طرح خانواده دکا قابل دسترسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایتل

رایتل در تلاش است ضمن گشودن افقی تازه در عرصه ارتباطات، فرصت تجربه پیشرفت ها در عرصه فنآوری مخابراتی را از طریق خدمات هیجان انگیز، هوشمند و درعین حال ساده برای مردم ایران فراهم سازد. این شرکت امیدوار است کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره وری و رضایمتندی بیشتر مردم ایران شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]