کد: 1395060498905689

در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی اعلام شد

درمان بیماری‌های کلیوی و پوستی با پایه گیاهی

کد: 1395060498905689

http://goo.gl/Pi9Ljw

، تهران , (اخبار رسمی): یکی ازشرکت‌های فناوردرسومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی،فرآورده های طبیعی و طب سنتی،با کشت و پرورش طیف وسیعی از گیاهان دارویی،موفق به تولید دارویی برای درمان ناهنجاری‌های کلیوی شده است .

درمان بیماری‌های کلیوی و پوستی با پایه گیاهی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛یکی از شرکت‌های فناور حاضر در سومین سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی، با کشت و پرورش طیف وسیعی از گیاهان دارویی، موفق شده است طیف گسترده‌ای از محصولات دارویی با پایه گیاهی تولید کند که از مهم‌ترین آن‌های می‌توان به عصاره اورتیکا Urtica ZB مؤثر در درمان ناهنجاری‌های کلیوی اشاره کرد.

 وحیدگرجی، مدیر عامل شرکت دارویی زردبند با اشاره به تمرکز این شرکت بر تولید گیاهان دارویی و داروهای گیاهی، اظهار کرد: این شرکت با تکیه بر پیشینه تاریخی کشورمان در زمینه داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و تطبیق آن با دانش و فن‌آوری امروز، ، توانسته است اسانس‌های گیاهی ، روغن های گیاهی ، عصاره های آبی ، عصاره های اتانولی ، عصاره های خشک ، عصاره های روغنی ، عصاره های گلایکولی ، عصاره های گلیسیرینه و النورزین ها از دیگر محصولات این شرکت در حوزه مواد دارویی و نیز محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی با پایه گیاهان دارویی تولید کند.
این فعال فناور، عصاره اورتیکا Urtica ZB را یکی از محصولات مهم این شرکت در درمان ناهنجاری‌های کلیوی عنوان کرد و افزود: این محصول که با داشتن فرمولاسیون انحصاری، در کمک به دفع سنگ کلیه، کمک به کاهش التهاب و عفونت دستگاه ادراری به عنوان دارویی بسیار موثر شناخته می‌شود. 
وی افزود: ساز و کار اثر خاص عصاره اورتیکا موجب تسکین درد، کوچک شدن و دفع سنگ کلیه می‌شود و در کنار آن در بهبود التهاب و عفونت کلیه و مجاری ادرار نیز موثر است. 
گرجی، به تولید عصاره ماتریکاریا با پای گیاهی و خاصیت اثربخشی مطلوب اشاره کرد و افزود: عصاره ماتریکاریا نیز با فرمولاسیون منحصربه فرد در کمک به بهبود پسوریازیس و اگزما اثرات خود را نمایان کرده است.
سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران، به همت ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 15 تا 18شهریورماه 1395، با مشارکت فعالان فناور و نهادهای نظام علم و فناوری در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی