اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100005541

مشکلات جسمی و روحی هنگام پرواز را چگونه برطرف کنیم

بایدها و نبایدهای پرواز

کد: 13950606100005541

http://goo.gl/HJDu6j

، تهران , (اخبار رسمی): اگر بیمار هستید یا به چیزی حساسیت دارید حتما پیش از سوار شدن به هواپیما و پرواز کردن، مسئولان مربوطه را در جریان بگذارید. در این صورت هم به امنیت خودتان و هم به امنیت پروازکمک کرده اید .

الفبای پرواز

تا جای ممکن هنگام پرواز از پوشیدن لباس های تنگ و چسبناک خودداری کنید

به گزارش فلایتیو، حتما بارها برایتان پیش آمده که حین پرواز دچار مشکلات جسمی یا روحی شوید که تجربه پروازتان را برای شما تلخ می کند، با فلایتیو همراه باشید تا علل این عوارض را بررسی کنیم و در ادامه به راه حل جلوگیری یا درمان آن بپردازیم.

اول از همه این که اگر بیمار هستید یا به چیزی حساسیت دارید حتما پیش از سوار شدن به هواپیما و پرواز کردن، مسئولان مربوطه را در جریان بگذارید. در این صورت هم به امنیت خودتان کمک کرده اید و هم به امنیت پرواز.

بسیاری از افراد هم در حین ماشین سواری و هم در حین پرواز دچار حالت تهوع می شوند، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید بهتر از پیش از پرواز، با پزشک درباره مصرف داروی ضد تهوع حین پرواز مشورت کنید و علاوه بر آن سعی کنید چند ساعت قبل از پرواز پرخوری نکنید و معده تان را از نوشیدنی و خوردنی انباشته نکنید.

در اثر تغییرات فشار هوا در ارتفاع، ممکن است گوش های شما حین پرواز، بگیرد یا به اصطلاح عمومی تر، کیپ شود برای حل این مشکل می توانید آدامس بجوید یا شکلات بمکید تا عضلات بلع دهان شما فعالیت کند و این مشکل را حل کند. نوزادان هم اگر دچار چنین مشکلی بشوند با مکیدن پستانک، مشکلشان حل خواهد شد.

 هنگام سفر کردن چه با هواپیما و چه با هر وسیله نقلیه دیگری چون مسافران مجبورند مدت طولانی بنشینند حتما دچار گرفتگی عضلات خواهند شد. هنگام پرواز اگر با این مشکل مواجه شدید، حتما در زمان هایی که اجازه رفت و آمد در هواپیما را دارید چند قدم راه بروید یا سرپا بایستید و عضلاتتان را منقبض و منبسط کنید.

تا جای ممکن هنگام پرواز از پوشیدن لباس های تنگ و چسبناک که هم خلق شما را تنگ می کند و هم جریان خون رسانی را کند می کند، خودداری کنید.

اگر هنگام پرواز احساس تنگی نفس می کنید بدانید که حتما دچار استرس شده اید برای رفع این مشکل کافی است در یک کیسه چندین بار دم و بازدم انجام دهید تا احساس تنگی نفس تان از بین برود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی