اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915194965541

هنگام رزرو هتل به این 6 نکته توجه کنید​

کد: 13950915194965541

https://goo.gl/uUd5tB

، تهران , (اخبار رسمی): در انتخاب هتل تا جایی که می‌توانید وسواس و دقت به خرج دهید زیرا قرار است چند روز در این هتل زندگی کنید و هر شب بابت آن پول پرداخت کنید.

هنگام رزرو هتل به این 6 نکته توجه کنید​

خیلی از افراد هنگام سفر به انتخاب هتل مناسب اهمیت نمی‌دهند و تا آخر سفر دچار مشکل هستند. باور کنید یک اتاق کثیف و کوچک و بدبو، با منظره‌ای رو به یک خیابان شلوغ براحتی می‌تواند سفر شما را خراب کند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل فلایتیو، خیلی از افراد هنگام سفر به انتخاب هتل مناسب اهمیت نمی‌دهند و تا آخر سفر دچار مشکل هستند، باور کنید یک اتاق کثیف و کوچک و بدبو، با منظره‌ای رو به یک خیابان شلوغ و پر سروصدا براحتی می‌تواند سفر شما را خراب کند.

پس این مرحله از سفرتان را سرسری نگیرید و در انتخاب هتل تا جایی که می‌توانید وسواس و دقت به خرج دهید ؛ قرار است چند روز در این هتل زندگی کنید و هر شب بابت آن پول پرداخت می کنید بنابراین هتلی که انتخاب می‌کنید باید با ملاک‌هایتان همخوانی داشته باشد.

به شما قول می‌دهیم با توجه کردن به این 6 نکته هنگام رزرو هتل، اتاقی خوب در هتلی خوب نصیبتان شود! 

 محل دقیق هتل

محل قرار گرفتن هتلی که برای اقامت انتخاب می‌کنید آنقدر مهم است که به نظر ما باید مهم‌ترین ملاک شما در انتخاب هتل باشد.

اگر هتل شما دور از مرکز شهر و مکان‌های دیدنی باشد مجبورید هزینه‌ زیادی صرف رفت و آمد کنید. از طرف دیگر اگر محلی شلوغ و پر رفت‌وآمد را برای اقامت انتخاب کنید شب‌ها از شدت سر و صدا نمی‌توانید ‌به‌خوبی استراحت کنید ؛ حواستان باشد هتلی را انتخاب کنید که در محلی نسبتا آرام باشد و دسترسی خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی داشته باشد.

می‌توانید محل دقیق هتلی را که انتخاب می‌کنید در Google earth ببینید و بعد درباره اقامت در آن تصمیم بگیرید.

 به معرفی سایت‌ها اهمیت ندهید

بهترین راه برای شناخت یک هتل و امکانات آن استفاده از تجربه افرادی هست که در آن اقامت داشته‌اند. 

مشکل سایت‌هایی که هتل‌ها را معرفی می‌کنند این است که خیلی از آنها تبلیغی هستند و فقط ویژگی‌های مثبت هتل را می‌نویسند و از پرداختن به واقعیت یک هتل کمی دور می شوند.

وسیله حمل و نقل هتل برای فرودگاه

با وجود اینکه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی همیشه بهترین راه برای رفت و آمد است، استفاده از آنها با یک چمدان سنگین، آنهم وقتی با مسیر آشنا نیستید، کار خیلی سختی است ؛ پس هتل‌هایی را انتخاب کنید که وسیله حمل و نقل رایگان برای فرودگاه داشته باشند.

 دسترسی به پارکینگ

اگر با ماشین شخصی خودتان به هتل می‌روید یا می‌خواهید ماشین اجاره کنید، باید هتلی را انتخاب کنید که پارکینگ داشته باشد. وگرنه کل پولتان را باید خرج جای پارک‌ کنید!

 صبحانه

بعضی هتل‌ها صبحانه ندارند و قیمت اتاق‌هایشان ارزان‌تر است. بعضی هتل‌ها هم وسایل درست کردن غذا داخل اتاق‌هایشان دارند و شما می‌توانید وعده‌های غذایی‌تان را خودتان تأمین کنید. 

انتخاب صبحانه برای اقامت در هتل، در قیمت آن تأثیرگذار است.

 اینترنت رایگان

هر هتلی معمولا حجم مصرفی خاصی را برای استفاده روزانه مسافران از اینترنت در نظر می‌گیرد. به همین خاطر اگر نیاز بیشتری به اینترنت داشته باشید باید هزینه آن را جداگانه بپردازید.

پیشنهاد ما این است که به جای استفاده از اینترنت هتل، یک سیم‌کارت مناسب بخرید که اینترنت رایگان داشته باشد و بتوانید همه جا از آن استفاده کنید.

برای تهیه خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به آنتالیا به فلایتیو مراجعه کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی