اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916196065541

سن‌پترزبورگ، اسکار جهانی گردشگری گرفت

کد: 13950916196065541

https://goo.gl/KLXe4g

، تهران , (اخبار رسمی): سالانه تعداد زیادی از رویدادهای فرهنگی و تجاری در پایتخت شمالی روسیه برگزار می‌شود که این نشان از اهمیت سن‌پترزبورگ و جایگاه آن به عنوان یک مقصد جهانی گردشگری دارد.

سن‌پترزبورگ، اسکار جهانی گردشگری گرفت

جایزه جهانی سفر و گردشگری که به اسکار گردشگری معروف است

به گزارش روابط عمومی فلایتیو، جایزه جهانی سفر و گردشگری (The World Travel Awards) که به اسکار گردشگری معروف است، به خاطر پتانسیل‌های فراوان شهر سن‌پترزبورگ روسیه برای جذب گردشگر و آینده درخشان آن در حوزه گردشگری بین‌المللی، به این شهر تعلق گرفت.

آندری موشکارف، رئیس کمیته توسعه گردشگری شهر سن‌پترزبورگ، در مراسم اهدای این جایزه گفت: «سن‌پترزبورگ در حال حاضر در اوج موفقیت و شکوفایی قرار دارد، چون مهم‌ترین جایزه گردشگری را دریافت کرده است. سالانه تعداد زیادی از رویدادهای فرهنگی و تجاری در پایتخت شمالی روسیه برگزار می‌شود که این نشان از اهمیت سن‌پترزبورگ و جایگاه آن به عنوان یک مقصد جهانی گردشگری دارد.»

شهر سن‌پترزبورگ که در سال 1703 توسط پتر کبیر ساخته شد، از مهم‌ترین شهرهای روسیه است که بیش از هر جای دیگری در دنیا انقلاب را تجربه کرده است. در هر نقطه این شهر نشانه‌ای از تاریخ و سرگذشت آن به چشم می‌خورد؛ از کشتی جنگی شفق قطبی که نماد شروع انقلاب بلشویک‌هاست گرفته تا سمبل‌هایی که یادآور 900 روز محاصره شهر توسط نازی‌هاست.

این شهر به دلیل قرار گرفتن در غربی‌ترین قسمت کشور روسیه، میان مردم روسیه به «پنجره‌ای به اروپا» معروف است. سن‌پترزبورگ که به مدت دو سده پایتخت روسیه بوده ‌است، یکی از غنی‌ترین شهرهای دنیا از نظر جاذبه‌های گردشگری به حساب می‌آید.

در سال 2015 این شهر میزبان بیش از 7 میلیون گردشگر از کشورهای آلمان، ایتالیا، فنلاند، چین و ... بود.

مراسم اهدای جایزه جهانی گردشگری، سوم دسامبر 2016 در کشور مالدیو و با حضور صدها مدیر عرصه گردشگری برگزار شد.

اگر قصد سفر به سن‌پترزبورگ و بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن را دارید می‌توانید بلیط هواپیمای خود را از فلایتیو، صفحه پروازهای خارجی خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]