اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950911192935541

5 مقصد سفر که در زمستان هم گرم هستند

کد: 13950911192935541

https://goo.gl/a7QlrC

، تهران , (اخبار رسمی): سفر کردن در سرما کار راحتی نیست. چون هم زحمت زیادی دارد، هم احتمال مریض شدن و سرماخوردن در آن بالاست. به همین خاطر خیلی‌ها ترجیح می‌دهند در فصل‌های سرد سال به مقصدهای گرم و معتدل سفر کنند. به مقصدهایی دور از برف و باران و سرما.

بورا بورا

به گزارش روابط عمومی فلایتیو، در این مطلب بهترین مقصدهایی که در فصل‌های سرد سال می‌توانید به آن سفر کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

دوبی

دوبی در تمام طول سال هوایی گرم و آفتابی دارد که البته در فصل تابستان به دلیل شدت زیاد، قابل تحمل نیست. اما در فصل پاییز و زمستان آب و هوای آن معتدل و مطلوب است.

دوبی علاوه بر داشتن صدها فروشگاه و مرکز خرید بزرگ، سواحل زیبا و کویرهای مخصوص سافاری هم دارد که با سفر به آنجا می‌توانید از آنها لذت ببرید. در ایام کریسمس، یعنی ماه‌های نوامبر و دسامبر هم تمام دوبی تبدیل به مرکز خریدی بزرگ می‌شود و فستیوال‌های مخصوص خرید در آن برگزار می‌شود.

برای خرید اینترنتی بلیط هواپبما دوبی، به فلایتیو، صفحه پروازهای خارجی سر بزنید.

مراکش

مراکش هم مانند دوبی از جمله جاهایی است که به دلیل آب‌وهوای گرمشان، در فصل‌های گرم سال سفر به آنجا غیرممکن است. اما در فصل زمستان با سفر کردن به آنجا کلی لذت می‌برید و خوش می‌گذرانید.

این کشور که در شمال غربی قاره آفریقا قرار گرفته، ساحلی طولانی با اقیانوس اصلس دارد که به دلیل گرم بودن در فصل‌های سرد سال هم قابل استفاده هستند. 

علاوه بر این، مراکش آثار تاریخی‌ای مانند کاخ، مسجد، آرامگاه و ... نیز دارد که در شهرهای فاس، مکناس، مراکش و کازابلانکا قرار گرفته‌اند. 

قبرس

جزیره مدیترانه‌ای قبرس که به نام جزیره آفرودیت هم شناخته می‌شود، در تمام طول سال آفتاب زیادی دارد و آب‌وهوایش گرم است.

در فصل زمستان این جزیره همچنان بین 6 تا 7 ساعت در روز آفتابی است و به طور متوسط دمای آن 21 درجه سانتیگراد است.

جزیره قبرس از سواحل شنی و زیبای طولانی و روستاهای عجیب و جالب تشکیل شده که در فضایی دور از استرس و شلوغی شهر قرار گرفته‌اند و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند. 

این جزیره زیبا تعداد زیادی مراکز اقامتی و هتل دارد که با قیمت‌ها و امکانات مختلفی به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

کانکون

شهر ساحلی کانکون در منتهی‌الیه شرقی کشور مکزیک، در شبه جزیره یوکاتان و در ایالت کینتانارو واقع شده‌ است.

این شهر که به عنوان یکی از مراکز گردشگری در جهان معروف است، هر ساله سه میلیون گردشگر که بیشتر آن‌ها از ایالات متحده هستند را به خود جذب می‌کند.

کانکون به‌خاطر شب‌زنده‌داری و سواحل شن سفیدِ بخش جزیره‌ای آن معروف شده و در تمام طول سال پر از گردشگر است. 

به جز سواحل زیبا، در اطراف کانکون یک سایت تولیدی فولاد و اهرام و معابد خیره‌کننده‌ای هم وجود دارد که با سفر به آنجا از دیدنشان لذت خواهید برد. 

فلوریدا

فلوریدا از گزینه‌هایی است که در فصل زمستان روزهایی آفتابی و معتدل دارد و مناسب برای سفر و گردش است.

منطقه اورلاندو سر در فلوریدا، با داشتن پارک‌های زیاد، مراکز خرید و مناطق گردشگری، مکانی مناسب برای همه سنین و افراد است.

با سفر به فلوریدا در فصل زمستان می‌توانید از سواحل زیبا، باشگاه‌های ورزشی و مراکز گردشگری آن لذت ببرید و خاطره بی‌نظیری برای خود بسازید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]