اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607103086101

اجرای نمایش «قاصدک» در خانه فرهنگ محصل

کد: 13950607103086101

http://goo.gl/XTzG9s

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش شاد و موزیکال قاصدک همزمان با جشنواره تابستانی 95 با هدف آشنایی کودکان با مفاهیم اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی در خانه فرهنگ محصل اجرا می‌شود.

اجرای نمایش «قاصدک» در خانه فرهنگ محصل

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، نمایش قاصدک به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش نکاتی به آنها از طریق نمایش از سوی گروه هنری تاک به سرپرستی مهرداد قرآن‌کیش دوشنبه هشتم شهریورماه ساعت 18 در پارک محصل اجرا می‌شود.

در این نمایش که به صورت رایگان ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود، آموزش موضوعاتی همچون احترام به والدین، قناعت و ساده‌زیستی برگرفته از متون ادبیات فارسی همچون گلستان سعدی، مثنوی معنوی و ... مورد توجه قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به خانه فرهنگ محصل واقع در بلوار آیت الله کاشانی، شاهین جنوبی، نبش اتوبان همت مراجعه و یا با شماره 44474683 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مسئولیت اماکن فرهنگی و فرهنگسراهای شهر نگرشی معطوف به دورنمای اصلی توسعه فرهنگی دارد و در تلاش است تا به تقویت فرهنگ ملی و اسلامی کلانشهر تهران با توجه به خصلت‌های ویژه شهری‌اش و طراحی و تبیین مبانی لازم برای آن بپردازد. این سازمان در تعامل با مخاطبان، به برقراری ارتباطات دوسویه و همچنین ارایه خدمات به صورت متنوع و متناسب با نیاز گروه‌های مخاطب، توجه خاصی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه