در اصفهان تاسیس می‌شود

مرکزتحقیق و توسعه پژوهشگاه ارتباطات نسل پنج

کد: 13950609106365969

http://goo.gl/Hfj9PT

، تهران , (اخبار رسمی): با همکاری و پشتیبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و به منظور برپایی یک پلت فرم نمونه برای خدمات نسل پنج ارتباطات موبایل، در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تاسیس می‌شود.

مرکزتحقیق و توسعه پژوهشگاه ارتباطات نسل پنج

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات،، با همکاری و پشتیبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و به منظور برپایی یک پلت فرم نمونه برای خدمات نسل پنج ارتباطات موبایل، مرکز تحقیق و توسعه پژوهشگاه ارتباطات نسل پنج در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تاسیس می‌شود.

بر این اساس برنامه اجرایی توسعه و پیاده سازی این سیستم طی سه ماه اعلام و شروع به اجرا می شود.

 این توافق هنگام حضور  واعظی در استان اصفهان بین وی و زرگرپور استاندار اصفهان انجام پذیرفت و طبق آن این طرح با همکاری و پشتیبانی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت تلفن همراه اول و شرکت مخابرات ایران، با محوریت شرکت مخابرات اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان عملیاتی شود.
گفتنی است مدیریت مرکز تحقیق و توسعه پژوهشگاه ارتباطات نسل پنج، به پیشنهاد هیات اجرایی و با تایید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تعیین خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات(مرکز تحقیقات مخابرات)

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) ایران، یکی از قدیمی‌ترین نهادهای پژوهشی حاکمیتی در حوزه فاوا و مفز متفکر و مشاور مادر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شمار می‌رود. از ماموریت‌های اصلی این پژوهشگاه نهادینه کردن رشد و ارتقای وضعیت دانش، فناوری و نوآوری کشور با بسترسازی و برنامه‌ریزی خردمندانه همراستا با اولویت‌های تعیین شده در اساسنامه، احکام و اسناد بالادستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]