کد: 13950615114876040

سیمونیان:

مهلت ارسال آثاربه جشنواره یاس تمدید نمی‌شود

کد: 13950615114876040

http://goo.gl/NyD4UH

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم «یاس» بیان کرد مهلت ارسال آثار به این رویداد سینمایی که پیش‌تر 15 شهریور اعلام شده بود تمدید نمی شود.

مهلت ارسال آثاربه جشنواره یاس تمدید نمی‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه های تصویری، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم «یاس» گفت: مهلت شرکت در بخش ملی جشنواره «یاس» امروز 15 شهریور ماه به پایان می رسد و تمدید هم نخواهد شد. متقاضیان تا پایان وقت اداری امروز دوشنبه 15 شهریور ماه برای ارسال آثار خود زمان دارند.

وی یادآور شد: برخی آثار که از شهرستان ها ارسال شده است، ممکن است با اندکی تاخیر به دبیرخانه برسد که مورد پذیرش است.

مدیر دبیرخانه جشنواره «یاس» عنوان کرد: در بخش اقلام تبلیغاتی نیز متقاضیان تا 31 شهریور فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند و در بخش بین الملل نیز آثار خارجی در حال جمع آوری است.

وی با اشاره به حجم آثار رسیده به بخش ملی جشنواره تاکید کرد: بخش خصوصی در تولید فیلم های ویدیویی حضور گسترده ای داشته است.

سیمونیان گفت: همچنین حجم تولیدات بخش ویدیویی در شبکه نمایش خانگی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و امیدواریم آثار خوبی در این دوره از جشنواره با یکدیگر به رقابت بپردازند.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس از 9 تا 13 آبان به دبیری سید مصطفی ابطحی برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه رسانه‌های تصویری

موسسه رسانه‌های تصویری از سال 1372 کار خود را آغاز نمود. این موسسه در حال حاضر در کنار سایر موسسات خصوصی بزرگترین موسسه فعال در این حوزه است.

منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر