اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950619119155809

پایان عملیات ترمیم خط لوله انتقال نفت اهواز

کد: 13950619119155809

http://goo.gl/HwN0ls

، تهران , (اخبار رسمی): عملیات ترمیم و ایمن سازی خط لوله 20 اینچ انتقال نفت خام در اهواز با تلاش نیروهای عملیاتی شرکت نفت و گاز کارون و مناطق نفت خیز جنوب پایان یافت.

پایان عملیات ترمیم خط لوله انتقال نفت اهواز

به  گزارش اخبار رسمی به  نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، نشت نفت از این خط لوله بامداد روز چهارشنبه (17 شهریورماه) به دلیل خوردگی و پوسیدگی در محدوده میدان فرودگاه این کلان شهر اتفاق افتاد که پس از خاک‎برداری و مشخص شدن محل خوردگی و نشت، عملیات ترمیم به سرعت آغاز شد.

در این عملیات محل نشت خط لوله با تجهیزات ویژه و بدون جوشکاری ترمیم شد و نصب پوشش، خاک ریزی و ایمن سازی محل نیز صورت گرفت.

آسفالت و پوشش فضای سبز محل های گودبرداری شده نیز با هماهنگی شهرداری در دست اقدام و تردد وسایل نقلیه بدون ترافیک در حال انجام است.

روابط عمومی مناطق نفت‎خیز جنوب از شهروندان و دستگاه‎های اجرایی اهواز که در این عملیات همکاری داشته اند به ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری قدردانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته