اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123345398

در شعب بیمه‌کوثر انجام شد

استقرار واحد حقوقی برای کسب رضایت مشتریان

کد: 13950623123345398

http://goo.gl/IYgnTf

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت بیمه‌کوثر درجهت اجرای اصل خرسندسازی مشتریان واحد حقوقی را در شعب سراسر کشور مستقر کرد.

واحد بازرسی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط‌ عمومی  بیمه کوثر و اعلام محسن تقی‌چیان مدیر بازرسی و حقوقی این شرکت؛ با اعلام و اجرای قانون جدید بیمه‌های اتومبیل و تعیین یکسری تکالیف برای شرکت‌های بیمه راه‌اندازی اداره حقوقی فنی (اتومبیل) ضروری بود.

وی با بیان اینکه 60درصد مسایل حقوقی شرکت بیمه‌کوثر مربوط به بخش بیمه‌های اتومبیل است، خاطرنشان‌کرد: سعی داریم با بهر‌ه‌مندی از وکلای باتجربه و تقویت این اداره در راستای افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان تحت‌پوشش و جامعه هدف گام برداریم.

تقی چیان اجرایی شدن این طرح در سراسر کشور را عامل تسریع در رسیدگی به پرونده‌های حقوقی مشتریان شرکت برشمرد و افزود: پرونده‌های استانی در همان استان پیگیری می‌شوند و دیگر برای رسیدگی به ستاد شرکت فرستاده نمی‌شود.

مدیر بازرسی و حقوقی شرکت خاطرنشان‌کرد: رسیدگی به دعاوی و مسایل حقوقی و نیز بازیافت حقوق زیان‌دیدگان و خسارت‌های شرکت، توسط وکلای منتخب شرکت انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه کوثر

شرکت بیمه کوثر، به استناد قانون تاسیس موسسات بیمه غیردولتی و قانون تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تمام امور بیمه‌های بازرگانی اعم از اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی آغاز به‌کار نموده است. سرمایه شرکت درحال‌حاضر 1400 میلیارد ریال می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه