اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146846033

همزمان با آخرین روز هفته دریانوردی

اولین و بزرگترین جشنواره دریایی کشور برگزار شد

کد: 13950711146846033

https://goo.gl/JQ2aow

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با آخرین روز هفته دریانوردی اولین و بزرگترین جشنواره دریایی کشور برگزار شد.

اولین و بزرگترین جشنواره دریایی کشور برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پرتال داخلی شهرداری تهران، از سوم تا نهم مهر هفته دریانوردی برگزار شد که طی آن از سوم تا پنجم مهر نمایشگاه دریانوردی در معرض دید عموم قرار گرفت و در روزهای ششم و هفتم مهر هم همایش ملی هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور برگزار شد.

به گفته علی اکبر مرزبان، مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی،‌ در آخرین روز این هفته هم اولین جشنواره بزرگ دریایی را در بوستان بزرگ مشاهیر با همکاری شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در فضایی بسیار خوب و زیبا برگزار کردیم.
مرزبان خاطرنشان کرد: همه ساله این روز را در یکی از تالارهای تهران برگزار می‌کردیم، اما امسال با هدف اشاعه فرهنگ دریا، نمایشگاه را در یک بوستان عمومی در معرض دید شهروندان تهرانی قرار دادیم.
این مقام مسئول در سازمان بنادر و دریانوردی افزود: 85 تا 90 درصد واردات و صادرات کشور وابسته به دریاست اما مردم کمتر از آن اطلاع دارند، لذا در این زمینه سعی کردیم مردم را بیشتر با مبانی دریا و دریانوردی آشنا کنیم.
وی با بیان این که اولین جشنواره با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد، گفت: در این برنامه از حضور هنرمندانی که در فیلم‌های دریایی ایفای نقش کرده‌اند و همچنین شهدای دریایی تجلیل شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه