اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148246102

کرج با اکران بنرهای سریالی محرم سیاه پوش شد

کد: 13950712148246102

https://goo.gl/a6xROp

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از اکران بنرهای یکسان با موضوع محرم در حاشیه خیابان های سطح شهر خبر داد و گفت: این امر همزمان با آغاز محرم صورت گرفت.

کرج با اکران بنرهای سریالی محرم سیاه پوش شد

به گزار ش اخبار رسمی به نقل ازپایگاه خبری مدیریت شهری کرج حسین عطایی این خبر را اعلام کرد و ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، بر ضرورت تبیین اهداف قیام سرور و سالار شهیدان تاکید کرد و افزود: نصب بنرهای موضوعی در ایام محرم با این هدف انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اهمیت برپایی عزای سیدالشهداء(ع) به شایسته ترین نحو ممکن با هدف زنده نگه داشتن پیام امام حسین (ع) و انتقال آن به نسل های آینده، بیان کرد: سیاه پوش کردن شهر نیز حرکتی نمادین در این راستا به شمار می رود.

وی در خصوص وظایف مسئولان شهری در ماه محرم گفت: فضاسازی شهر به نحو مطلوب و تحقق جایگاه معنوی محرم از اصلی ترین وظایف مسئولان محسوب می شود و سازمان زیباسازی کرج نسبت به تحقق این مهم اهتمام ویژه ای دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه با تاکید بر قاعده مند بودن نصب بنرها در فضای شهری در ماه محرم افزود: با توجه به شور و شعورحسینی ماه محرم برای همگان بویژه جوانان، نصب بنرها باید قانونمند باشد  و شکل و بوی محرم بیش از پیش در سطح شهر احساس شود.

عطایی اجرای طرح یکسان نصب بنرهای محرمی را یکی از عملکردهای ویژه سازمان در ماه محرم ذکر و عنوان کرد: چیدمان متناسب بنرها در کنار هم به موضوع محرم جانی تازه می بخشد.

این مسئول با اشاره به اینکه گرافیک بنرها به صورت سریالی و متفاوت با سال های گذشته می باشد، اظهار داشت: اکران این نوع گرافیک در سطح شهر به ویژه مسیرهای پر تردد، محرم را در خاطر نسل آینده ماندگار می کند.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: این بنرها در بلوار بلال، روبروی شهرداری مرکز، خیابان شهید بهشتی، روبروی خیابان شورای اسلامی شهر، بلوار ماهان، روبروی استانداری، بلوار تعاون، میدان حافظ، خیابان امام زاده حسن (ع)، روبروی مصلی و میدان آزادگان، جنب ساختمان خدمات شهری شهرداری کرج نصب شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه