اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150106033

همایش عاشوراییان در کلکچال برگزار می شود

کد: 13950713150106033

https://goo.gl/KeBVrW

، تهران , (اخبار رسمی): کارکنان شهرداری تهران با حضور در همایش عاشوراییان در ارتفاعات کلکچال ، تپه نورالشهداء گرد هم می آیند .

همایش عاشوراییان در کلکچال برگزار می شود

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، فاطمه مسعودی معاون توسعه منابع انسانی این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این برنامه با هدف تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا و گرامیداشت یاد شهدای مدافعان حرم روز پنج شنبه 15 مهر ماه با هماهنگی اداره کل رفاه ،تعاون و خدمات اجتماعی حوزه معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران و با حضور کارکنان واحد های ستادی ، معاونتها ،سازمانها ، شرکت های تابعه و مناطق 22 گانه برگزار می شود.

وی گفت: محل گردهمایی عاشوراییان ساعت 6 صبح، خیابان شهید باهنر ، خیابان امیدوار، در اصلی پارک جمشیدیه در منطقه یک شهرداری تهران است.
این مقام مسئول از شرکت کنندگان در این همایش خواست با توجه به مسیر پیاده روی و کوهپیمایی که به مسافت حدود 8 کیلومتر است وسایل شخصی مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه