اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714150806102

دمای هوا البرز افزایش پیدا می کند

کد: 13950714150806102

https://goo.gl/ockprw

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز گفت: دمای هوا در این استان نسبت به روزهای ابتدایی هفته 6 تا هفت درجه افزایش می‌یابد.

دمای هوا البرز افزایش پیدا می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، منصور رحمانیان اظهار داشت: پس از ورود سامان بارشی به شمال کشور و بارش برف در برخی از مناطق شمالی از جمله استان‌ها آذربایجان و همچنین ارتفاعات گیلان، مازندران و استان البرز، شاهد کاهش چشم‌گیر دمای هوا طی روزهای جمعه و شنبه گذشته بودیم.

وی افزود: در این مدت شرایط جوی در استان‌های شمالی و حاشیه دریای خزر در استان البرز اثرگذار بود که یکی از اثرات آن بارش‌ها در مناطق مرتفع و همچنین کاهش دمای هوا است.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز تصریح کرد: با عبور این سامانه از آسمان کشور و ایجاد شرایط پایدار جوی، از عصر روز گذشته شاهد افزایش محسوس دمای هوا در استان البرز بودیم.

رحمانیان گفت: به عنوان نمونه دمای هوا در روزهای شنبه و یکشنبه شهرستان کرج حداکثر 19 درجه بالای صفر رسید، اما در روز سه‌شنبه شاهد حداکثر دمای 25 درجه بالای صفر در مرکز استان البرز هستیم.

وی بیان داشت: وضعیت پایدار جوی تا آخر هفته در این استان ادامه داشته و در این روزها هوای صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد و افزایش دما را در پیش خواهیم داشت.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز افزود: در هفته آینده این شرایط تا حدودی تغییر می‌کند که به زودی اطلاع‌رسانی لازم درباره آن انجام خواهد شد.

رحمانیان در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط آب و هوایی بیست و چهار ساعت گذشته این استان اشاره کرد و گفت: در این مدت طالقان با ثبت حداقل شش و حداکثر 17 درجه بالای صفر خنک‌ترین شهرستان استان البرز بود.

وی تصریح کرد: همچنین اشتهارد با حداقل 12 و حداکثر 25 درجه بالای صفر همچنان گرم‌ترین شهرستان استان به شمار می‌آید.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان البرز با اشاره به کاهش بارندگی‌ها در فصل تابستان و همچنین روزهای ابتدایی مهر ماه گفت: مردم باید صرفه‌جویی و رعایت الگوهای مصرف را در حوزه آب آشامیدنی همواره در اولویت قرار دهند، چرا که بحران کمبود آب جدی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه