اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714150816102

در یک میزگزد تخصصی

پیامدهای پدیده دست فروشی در کرج بررسی می شود

کد: 13950714150816102

https://goo.gl/GBuR21

، کرج , (اخبار رسمی): رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری میزگرد تخصصی پدیده دست فروشی خبر داد و گفت: این میزگرد به منظور بررسی آثار و پیامدهای این پدیده و راهکارو نقش دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

پیامدهای پدیده دست فروشی در کرج بررسی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مجید کاویانی با بیان این خبر اظهار داشت: دست فروشی به عنوان یک معضل یا پدیده اجتماعی معلول علل و عوامل گوناگونی بوده و با وضعیت و ساختارهای اقتصادی و اجتماعی جامعه در ارتباط و نیازمند برخوردهای کارشناسانه است.
 
وی افزود: دست فروشی پدیده‌ای است که در بیشتر کشورهای جهان اعم از توسعه یافته و درحال توسعه به چشم می‌خورد و به عنوان شغلی کاذب در اقتصاد و منظره‌ای نازیبا در فضاهای شهری شناخته می‌شود.
 
به گفته کاویانی دست فروشی، نمونه‌ای از مشاغل کاذب جامعه است که روز به روز افراد بیشتری به آن گرایش پیدا می‌کنند.
 
این عضو شورا بیان داشت: اینکه این پدیده یا به عبارتی معضل، موضوعی است که چرایی و چگونگی پدیدار شدن آن نیازمند بررسی است و نمی‌توان آن را به تنهایی و بدون هیچ علت و منشا، تاثیر و نتیجه ای، در نظر گرفت.
 
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه فرهنگ سازی راهکاری مهم برای برخورد با این آسیب اجتماعی است افزود: تجربه نشان داده که طی سال‌های گذشته برخوردهای سلبی و تنبیهی نتوانسته این پدیده را از میان بردارد و از طرفی رها کردن آن نیز به خودی خود راه به جایی نبرده بلکه روز به روز بر دامنه آن افزوده و راهی آسان برای سوء استفاده‌ها و بروز انواع جرایم و آسیب‌های اجتماعی فراهم می‌کند.
 
مجید کاویانی در پایان یادآور شد میزگرد  تخصصی بررسی آثار و  پیامدهای عوامل پدیده دست فروشی و راهکارها و نقش دستگاه های اجرایی با حضور دستگاه های مرتبط، مدیران و مسئولین شهری، اساتید دانشگاهی و پژوهشگران این حوزه امروز مصادف با چهاردهم مهر ماه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر کرج برگزار می شود که امید است خروجی این میگزد دست یابی به راه حلی مناسب برای حل این پدیده اجتماعی باشد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه