اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153006102

8 محرم برگزار می شود ؛

اجتماع بزرگ عاشورائیان در استان البرز

کد: 13950717153006102

https://goo.gl/lLiiCh

، کرج , (اخبار رسمی): مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از برپایی اجتماع بزرگ عاشورائیان در 8 محرم در میدان شهدا در کرج خبر داد.

اجتماع بزرگ عاشورائیان در استان البرز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی با اشاره به اینکه نزدیک به 3 هزار هیئت فعال در سطح استان البرز وجود دارد اظهار داشت: به تمامی هیئت‌های مذهبی اعلام شده است که در کنار شور حسینی از حضور مبلغان مذهبی استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه با توجه به پتانسیل موجود در استان 900 مبلغ دینی ساماندهی شده‌اند افزود: از این تعداد 40 نفر از قم اعزام شده و مابقی مربوط به استان هستند.

این مسئول با اشاره به کثرت هیئت‌های مذهبی در استان ادامه داد: برخی از مبلغان در 2 یا 3 هیئت حضور پیدا می‌کنند.

مسعودی با بیان اینکه اقدامات لازم برای تهیه اقلام هیئت‌ها مانند برنج، گوشت و حبوبات با قیمت و کیفیت مناسب انجام شده است بیان کرد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی حواله اجناس را دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه قرار است که شهرداری در این ایام کمک کند گفت: سازمان تبلیغات در ایام محرم 4 برنامه ویژه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه از جمله این برنامه‌ها گردهمایی شیرخوارگان حسینی بود که به صورت متمرکز در مصلاهای نماز جمعه و دیگر اماکن انجام شد افزود: از دیگر برنامه‌ها برگزاری مراسم "احلی من العسل" با محوریت  دانش‌آموزان در میدان نبوت کرج و امامزاده حسن (ع) است.

این مسئول با اشاره به برپایی اجتماع بزرگ عاشورائیان در 8 محرم در میدان شهدا اظهار داشت: نماز ظهر عاشورا در خیابان مصلی و امامزاده حسن (ع) برگزار می‌شود.

مسعودی با بیان اینکه در جلسات آموزشی برای هیئت‌های مذهبی بر عدم دریافت نذورات از افراد ناشناس تاکید شده است افزود: ایستگاههای صلواتی در استان هنوز ساماندهی نشده‌اند و شناسنامه‌دار نیستند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری با همکاری شهرداری، راهور و سازمان تبلیغات اسلامی ایستگاه‌های صلواتی استان شناسایی می‌شوند گفت: برای سال آینده ایستگاه‌های صلواتی شناسنامه‌دار می‌شوند تا امکان سو استفاده از آنها از بین برود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه